Thumbnails
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-10-01 13:50

Hej:

Nu spørger jeg nok lidt dumt igen, men okay.

Når man arbejder med thumbnails og vil have at et klik på
et minibillede giver en forstørrelse på en anden side (altså på
en side for sig, og ikke fx længere nede på den side man var
på), laver man så sådanne andre sider på samme måde som
når man opretter en almindelig Ny Side?

Og/eller er der en smartere måde at gøre det på, så man ikke
skal strukturere og administrere måske hundredvis af 'sider'
som hver for sig kun indeholder ét forstørret billede?

Mvh.: Jørgen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-01 15:32

Wed, 24 Oct 2001 14:50:00 +0200, skrev "Jørgen Grandt"
<Unstable@OnCable.dk>:

> [...]
>en side for sig, og ikke fx længere nede på den side man var
>på), laver man så sådanne andre sider på samme måde som

Du kan nøjes med at linke til billedet og behøver ikke lave en ny
side til det.

Men vil du åbne det i et popupvindue, som er tilpasset billedets
størrelse og evt. tekst, så skal du hente lave det med en ny side
og et popupscript eller med en javascriptkode.
--
med venlig hilsen
Knud