Nokia 6210 du'r ikke.
Fra : Bo Slot Larsen

Dato : 24-10-01 12:36

Det virker som om at her er rigtig mange hjælpsomme mennesker her, så nu vil
også jeg prøve at bede om hjælp.

Jeg har en Nokia 6210 som er blevet "unlocked", jeg er ikke klar over om
telefonen nogensinde har virket eller om der er opstået en fejl iforb. med
at den er blevet "unlocked".

Telefonen har følgende fejl :
Den tænder og virker fejlfri uanset om jeg benytter simkort til Sonofon, TDM
eller Telia Meeen, forsøger man at ringe FRA telefonen kommer der
"tre-klang-lyd" (Nummerer eksisterer ikke), det samme sker hvis man forsøger
at ringe TIL telefonen - Hvad er galt ? ? ? Mine tre SIM-kort virker fint i
andre telefoner.

Med venlig hilsen

Bo Slot Larsen

Fra : Morten Jensen

Dato : 24-10-01 14:11

> [...]
forsøger
> at ringe TIL telefonen - Hvad er galt ? ? ? Mine tre SIM-kort virker fint

Kan det tænkes at teleselskaberne har spærret den fordi den er stjålet?

Mvh

Morten

Fra : falckmand

Dato : 24-10-01 14:31

Hej Bo!
Du kan prøve at gå ind i Indstillinger og i menuen "send eget nummer" og sæt
den på FRA eller STD. NETVÆRK.Hvad med opkaldsspærring.Ellers check om
IMEI(serienummer) er spærret.Måske stjålet????

Mvh: Lars

Unlock af alle Nokia&Ericsson modeller for 75,- plus porto
Kontakt 3523@12mail.dk Viborg(40629093)
www.simunlocknok.subnet.dk