Ny Mac Gizmo..
Fra : tom dissing

Dato : 24-10-01 12:33

Nøj !!
Sådan en vil jeg også gerne have fingrene i.
Produktet er annonceret i Norge i 2 versioner.
Den ene er en MP3 .. Det hele dims. Mens denne er en nedskalleret OSX
blær-røven-ud-af-bukserne-på PC-folket, dims.
Se selv her
Tom
Spec::
256 MB arbejdshukommelse, 65k farver og rigtig touchscreen.. Gør det selv
med fingrene !?

http://www.spymac.com/gfx/PA230004.JPG

Fra : Terje Rydland

Dato : 24-10-01 12:52

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Nøj !!
> Sådan en vil jeg også gerne have fingrene i.
> Produktet er annonceret i Norge i 2 versioner.

Den er nok ikke det.

> [...]
> Spec::
> 256 MB arbejdshukommelse, 65k farver og rigtig touchscreen.. Gør det selv

Bare spekulasjoner på hva Apple skulle ha sluppet i går, men det gjorde
de altså ikke.
Jeg ville også gjerne hatt en slik, men det må nok vente

terje

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-10-01 14:24

In article <1f1sbsf.194oh083u4ky6N%terjery@idi.ntnu.no>, Terje Rydland
<terjery@idi.ntnu.no> wrote:

> [...]
> de altså ikke.
> Jeg ville også gjerne hatt en slik, men det må nok vente

Jeg vil hellere have iPod som den er
- David

--
http://david.blangstrup.dk