priser!!
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 24-10-01 12:25

Jeg har lige været nede hos min lokale reservedelspusher ( MC Hjørnet )
for at købe nogle reservedele til min AREA51.
Jeg købte 2 sæt bremseklodser : FERODO til 320 Kr ialt samt nye ruller.
Disse er af mærket Malossi 7.3 gram stykket og kostede 250 Kr.
Det synes jeg er vildt!!
Er det den normale pris for disse plasticdimser??

MVH Anders

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-10-01 13:39

"Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det synes jeg er vildt!!
> Er det den normale pris for disse plasticdimser??

Det må siges at være i den dyre ende, men det undre mig dog ikke at nogen
kan
finde på at tage sådanne priser ! Var det med montering? Hvis ikke, og du
stadig har dem,
så gå ned og få pengene tilbage. Du kan få RMS ruller til 49,- og de er
ganske fine! Måske holder de 1000km mindre, men
hvad fanden. De er MØJ billigere !

/Thomas

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 24-10-01 13:38

> [...]
> så gå ned og få pengene tilbage. Du kan få RMS ruller til 49,- og de er
> ganske fine! Måske holder de 1000km mindre, men

Det var UDEN montering. Bare leveret over disken. Har lige ringet til
scootercity, og de tager 110 Kr for de samme. Så jeg kører nog en tur ned
forbi MC-hjørnet og får mine penge tilbavs igen. Så er der til en pølse på
vejen hjem.

MVH Anders

PS: Der var ikke pris på æsken, og talet ( 250 ) sagde han bare uden at
fortrække en mine.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-10-01 19:30

> [...]

> vejen hjem.
>
> MVH Anders
>
> PS: Der var ikke pris på æsken, og talet ( 250 ) sagde han bare uden at

Ehh... HVorfor ik bestille hos Scooter-racing? Hvis du forudbetaler, plejer
han at
være flink til at smide lortet i en kuvert. Så slipper du med en porto på 10
kr istedet !

/Thomas

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 25-10-01 09:22

> [...]
> han at
> være flink til at smide lortet i en kuvert. Så slipper du med en porto på

Det skulle jeg nok også ha' gjort. For nu følger beretningen om mit forsøg
på at bytte mine dyrt ( 250 Kr ) ruller hos MC-HJØRNET.
Jeg ringede som bekendt til scooter-city og spurgte om prisen på ruller til
min AREA51 og han sagde 110 Kr for mine Malossi ruller.
Så jeg tøffede fra arbejde ( Tycho Brahe Planetarium ) til biksen. Går ind
af døren og siger at jeg syntes prisen på mine ruller var lige i overkanten,
lægger den ubrudte ( og dyre ) pakke foran ham og siger jeg gerne vil ha'
pengene tilbage da jeg syntes hans pris er for høj. Ekspedienten ( ca. 45-50
år 170 høj 70 Kg kort gråt hår og briller ( så ved alle vist hvem det er ))
ser på mig og siger at det vil han ikke. Det blev jeg jo godt nok lidt paf
over, så jeg spørger ham igen om det er rigtigt. Og ja han er, citat :
fuldstændig ligeglad med mig. Jeg har fået en korrekt vare og færdig basta
dem bytter han ikke. Desværre har han jo ifølge forbrugerloven ret i sin
påstand, men jeg er godt nok noget chokket over hans måde at behandle sine
kunder på. Jeg ragede ham nærmest en fjer. Jeg er godt klar over at jeg har
bevæget mig ind i en decideret MC butik, og at han hellere vil ekspedere
folk der har 1000 ccm mellem benene, men jeg er trodsalt et voksent ( 35 )
menneske der forlanger at blive behandlet bare en smule mere høfligt. Jeg er
iøvrigt stærkt i tvivl om han har givet mig en korrekt vare. Jeg beder ved
min første ekspedition om et sæt originale ruller til AREA'en da jeg
som eneste sikkerhedsmæssige foranstaltning har fået fjerne skiven og derfor
ikke skal bruge andet end originale ruller. Han ser på en eller anden
mikrofilm og siger de skal være på 8 gram. Rode,rode,rode, og ja pudsigt nok
er der et sæt i hans udstillingsvindue
på 7,3 gram godt støvede. De passer siger han. Det godtager jeg da han jo må
være 'eksperten' hvad gælder 2 hjulede køretøjer.
Nu har jeg monteret dem ( da jeg jo ikke fik pengene eller pølse ) og de
føles bestemt ikke som de 'gamle. De blev iøvrigt vejet da jeg tog dem ud,
og min vægt siger 5-6 gram. Hvor jeg før hurtigt kom op i motoromdrejninger
tager det nu en del længere tid. Variooen gearer helt op og lader så motoren
om at klare resten. OK den kører ca 5 km mere på toppen så det er ikke så
slemt endda. Men om det er den rigtige vare han har udleveret må stå hen i
det uvisse.

MVH Anders, som ALDRIG HANDLER MERE HOS MC-HJØRNET!!!! Og syntes i andre
burde holde jer derfra og tage i butikker der kun handler med 30/45'ere.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 29-10-01 13:49

Har ringet til Motorstores i Vanløse også. Han tager mellem 98 og 128 Kr for
Malossi-ruller. Og så lød han flink.

HUSK IKKE AT HANDLE HOS MC-HJØRNET, DU BLIVER TAGET I R..... AF PER HARMS.

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 24-10-01 13:38

Peugeot:

ca. 150,- pr, sæt klodser