Hvad hedder sangen?
Fra : Lars Petersen

Dato : 24-10-01 10:24

Hej

Jeg har hørt en sang med Peter Frödin og Martin Brygmann, der er sådan lidt
Ricky Martin-agtig. Er der nogen der ved hvad den hedder og hvor den er fra
(sikkert en film)?

/lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-10-01 10:53

Lars Petersen <info@minimuh.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9r61fv$lgq$1@news.cybercity.dk...
> [...]
lidt
> Ricky Martin-agtig. Er der nogen der ved hvad den hedder og hvor den er

Det er muligvis fra Helle Joof's nye film 'En kort en land', men er ikke
100% sikker.

/Lars

http://www.mp3.com/mindfly

Fra : Z

Dato : 24-10-01 11:20

Hej

Sangen hedder "Vent på mig" og er med Peter Frödin og Jimmy Jørgensen
(sangeren fra Hotel Hunger)
Den er skrevet af Martin Brygmann og Hella Joof har skrevet teksten.
Fra filmen "En kort en lang" af Hella Joof

Hilsen

Fra : Lars Petersen

Dato : 25-10-01 10:17

> Sangen hedder "Vent på mig" og er med Peter Frödin og Jimmy Jørgensen
> (sangeren fra Hotel Hunger)
> Den er skrevet af Martin Brygmann og Hella Joof har skrevet teksten.
> Fra filmen "En kort en lang" af Hella Joof

Tak til jer begge

/lars