Fart begrænser.
Fra : verner

Dato : 24-10-01 10:00

Hej skulle der være en der kan fortælle mig hvad for en ledning
på en SMX man skal tilslutte en fartbegrænser, jeg har kun et diagram
på RMX, jeg ved så ikke om der er en forskel, men jeg kan ikke finde
cdi enheden, som jeg går ud fra der er.

Verner.

Fra : Mads Jensen

Dato : 24-10-01 14:05

"verner" <vap@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en SMX man skal tilslutte en fartbegrænser, jeg har kun et diagram
> på RMX, jeg ved så ikke om der er en forskel, men jeg kan ikke finde

Efter hvad jeg kan huske, så virker en fartbegrænser ikke på Suzuki motorer.

Mads

Fra : Thomas

Dato : 24-10-01 18:21

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
> "verner" <vap@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Efter hvad jeg kan huske, så virker en fartbegrænser ikke på Suzuki
motorer.

> Mads

På suzuki katanaen er tændspolen og cdi enheden bygget sammen så derfor kan
der ikke monteres fartbegrænser på denne moddel. ved ikke om der er sådan på
alle suzuki moddellerne.

mvh. Thomas

Fra : Gundersen

Dato : 24-10-01 21:31

Hej

Jeg havde købt en til min Rmx, og det kan ikke anbefales!
Den hakkede og spruttede mere end hvad godt, var, og man var ikke 1 sek, i tvivl
om at den var ulovlig!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 24-10-01 23:12

Nogen der har prøvet en Prestigo Fuel Saver på RMX? Den burde altså virke!

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand