Samtaleanlæg
Fra : Christian Stidsen

Dato : 23-10-01 23:19

Går og overvejer at installere et snakke-sammen-anlæg i et par hjelme.
Kan det svare sig at indkøbe et sådant i Tyskland - er der noget at spare ??
- og i så fald - hvor skal man hen og handle ?

Er der et specielt anlæg der er at foretrække frem for andre ??

M.v.h.

Christian Stidsen
--
FZS600

Fra : Richard Pade

Dato : 24-10-01 16:04

Detlev Louis i D og M&P i GB og flere andre forhandler bl.a. Saito anlæg
til under en tusse. Jeg har ingen erfaringer med dem, men er selv på
jagt efter et. Jeg kigger efter et kabelbåret anlæg, hvor man kan
tilslutte mini-disc eller radio, i det mindst til førerens. Håber nogle
melder sig med erfaringer her.

Richard

Fra : Jakob Barfod

Dato : 25-10-01 09:29

"Richard Pade" <richard.pade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jagt efter et. Jeg kigger efter et kabelbåret anlæg, hvor man kan
> tilslutte mini-disc eller radio, i det mindst til førerens. Håber nogle

Erfaringer: Nej. Men kig engang på www.dmcn.dk's produktanmeldelser, der er
et par stykker (mig, sagde vovsen), der har skrevet om forskelligt.

Hvis man skal have noget, der fungerer (og med de features, du
efterspørger), lader det til, at Autocoms produkter er et godt bud. De
findes på www.autocom.co.uk, hvor man kan skrive efter en brochure. De har
vist ingen importør i Danmark, men det skulle da ikke afholde mig fra at
bestille, hvis jeg fandt en bunke penge.

--
Jakob
GSX750F (ønsker sig varmehåndtag)

Fra : james

Dato : 26-10-01 20:50

> . Håber nogle
> melder sig med erfaringer her.

Som sagt før: de er ikke billige, men vi er tilfredse med vores autocom...både
som intercom og mellem cyklerne med radioen tilsluttet. Vi har ikke prøvet, men
discman/walkman kan også tilsluttes (eller udtaget til radar/laser
modtageren....)

-james & kirsten

Fra : Jakob Barfod

Dato : 29-10-01 09:03

"james" <airthy@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
prøvet, men
> discman/walkman kan også tilsluttes (eller udtaget til radar/laser

James, for hulen, kom nu med den produktanmeldelse til dmcn.dk

--
Jakob (ønsker sig sådan en Autocom-fætter)

Fra : Allan Bojesen

Dato : 24-10-01 18:49

> Kan det svare sig at indkøbe et sådant i Tyskland - er der noget at spare
??
> - og i så fald - hvor skal man hen og handle ?

Cobra MT 220 fås i Tyskland ned til 270 DM for et par = kr. 1050,- Dertil
kommer headset til ca. kr. 400,- pr. sæt. I DK har jeg set MT220 til kr.
1295 pr.stk!!!!

http://www.neuner.de/cobrapmr_mt220.htm

Allan Bojesen (der meget kraftigt overvejer at investere)

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 25-10-01 11:41

brinc elektronik har vist 2stk cobra 220 + headset for 2500kr

på en eller anden dansk militær side fandt jeg cobra 305 til 1600 kr for 2
stk

Lasse
CBR1000f så længe det vare..[homer mode]..uhmmm mille.....gurgle arghhhh
savle [homer mode off]

Fra : Birger Poulsen

Dato : 25-10-01 19:04

Christian Stidsen wrote:

> Går og overvejer at installere et snakke-sammen-anlæg i et par hjelme.

Hvorfor nu sådan noget, når man kan få lidt ro til fintænkning

mvh

Birger

Fra : Lasse Madsen

Dato : 25-10-01 20:45

Velleman (forhandles af brinck elektronik) har også et samtale byggesæt for
brug på mc osv....

www.brinck.dk

m.v.h.
lasse madsen

Fra : Christian Stidsen

Dato : 30-10-01 01:24

> Hvorfor nu sådan noget, når man kan få lidt ro til fintænkning

Fordi så tror bagsædepassagereren at man hører efter...

Christian

--
FZS600

Fra : Jacob

Dato : 14-11-01 10:24

"Christian Stidsen" <christian@stidsen.net> wrote in message news:<2tmD7.2663$Ip2.42142@news010.worldonline.dk>...

> Fordi så tror bagsædepassagereren at man hører efter...
>
> Christian

Hejsa.
Prøv at gå ind på www.motocom.dk de forhandler samtaleanlæg fra baehr.
Jeg kører selv med et anlæg fra baehr på 4år. Det er bare kanon.

hilsen Jacob

Fra : Jakob Barfod

Dato : 14-11-01 12:33

"Jacob" <jpglln10@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Prøv at gå ind på www.motocom.dk de forhandler samtaleanlæg fra baehr.
> Jeg kører selv med et anlæg fra baehr på 4år. Det er bare kanon.

Hej Jacob -

Kan vi så ikke overtale dig til at gå ind på www.dmcn.dk under "Produkter"
og skrive en anmeldelse af anlægget?

--
Jakob (kunne nemlig godt tænke sig et samtaleanlæg)