Access driver
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 23-10-01 23:35

Hej

Er der nogler der har eller ved hvor man kan downloade MS Access odbc
driveren ?

Har kigget på Microsoft hjemmeside, men den er ikke så brugervenlig, den er
p..... dårlig for at sige det mildt.

--
Hilsen AHJ

Fra : Stig Johansen

Dato : 24-10-01 05:44

Anders Holm Jensen wrote:

> Hej
>
> Er der nogler der har eller ved hvor man kan downloade MS Access odbc
> driveren ?

Jeg mener, den er en del af MDAC.

> Har kigget på Microsoft hjemmeside, men den er ikke så brugervenlig, den
> er p..... dårlig for at sige det mildt.

Enig, så jeg kan ikke give dig en URL. Prøv at søge efter MDAC. Selve filen
hedder Mdactyp.exe.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen