DMCNs produktanmeldelser opdateret
Fra : Thomas Makro

Dato : 23-10-01 22:05

Hej alle sammen.

Så har jeg endnu engang opdateret DMCNs produktanmeldelser, denne gang
med to anmeldelser af varme-håndtag. Og netop nu er der jo sæson for
brug af den slags, så jeg håber der er flere anmeldelser på vej. Ja,
det _er_ en opfordring.

Desværre mangler der nogle links til fabrikant-hjemmesider, så hvis en
af jer skulle være så heldig at falde over sådan et, så lad mig det
vide,.. (endnu en opfordring
Jeg vil helst have link til fabrikantens hjemmeside, men alternativt
kan et link til en anden WEBside, f.eks. en forhandlers, med god
information om det pågældende produkt, bruges.

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Thomas Makro

Dato : 25-10-01 16:55

On Tue, 23 Oct 2001 23:04:40 +0200, Thomas Makro
<makro@cyberjunkieFJERN.dk> wrote:

>Desværre mangler der nogle links til fabrikant-hjemmesider, så hvis en
>af jer skulle være så heldig at falde over sådan et, så lad mig det
>vide,.. (endnu en opfordring

Jeg har nu været så heldig at få et enkelt link i min mail-box, så nu
er der link til Hjelm-fabrikanten Caberg.

Som det ser ud lige nu, mgl. jeg links til varmehåndtagene Saito
Heating Grip og Daytona

Desuden mgl. jeg fabrikant-link til :
Samtaleanlægget Nuvo IC993 Intercom Helmet to Helmet.
Alarmen M+S KMR214E + Pager

Hvis nogen af jer kender links til de pågældende, så send mig venligst
en mail.