speede op classic
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-01 21:37

Er der nogen tips og trick til hvordan man kan få classic til at glide
lidt mere flydende. Hvis jeg har 2-3 classic apps kørende (Photoshop,
Dreamweaver bla.) så lagger Classic nogen gange noget så frygteligt...
any ideas ?

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-10-01 22:27

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> [...]
> lidt mere flydende. Hvis jeg har 2-3 classic apps kørende (Photoshop,
> Dreamweaver bla.) så lagger Classic nogen gange noget så frygteligt...

peak-a-boo, så kan du prioritere mac os 9 og classic programmers CPU
tid.
--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Fra : Zorilla

Dato : 24-10-01 11:53

er der et link ?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-01 12:21

Den kan vel findes på www.versiontracker.com :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-01 12:22

> peak-a-boo, så kan du prioritere mac os 9 og classic programmers CPU
> tid.

det prøver jeg, jeg har også prøvet at slå div. udvidelser fra som jeg
ved jeg ikke for brug for.

/thomas