acces database - gæstebog i asp
Fra : schutz.dk

Dato : 23-10-01 18:09

Hejsa,

Jeg har en database der bruges som gæstebog. Men felterne i databasen
(tabellen) kan kun indeholde værdier på 50 karaterer. Er det muligt at ændre
dette?

PFT

Jacob Schütz

Fra : schutz.dk

Dato : 25-10-01 20:47

Nu prøver jeg at se om der er nogen her der evt. kan hjælpe...

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 25-10-01 21:53

On Thu, 25 Oct 2001 21:47:20 +0200, "schutz.dk" <salg@schutz.dk>
wrote:

> [...]
Åben databasen i access (hvis det er en accessdatabase)
Åben den pågældende tabel
Gå i designvisning og ændre feltstørrelsen til den du ønsker.

/Goose
--
<URL:mailto:webmaster@goose.dk>
<URL:http://www.goose.dk>

Fra : Jakob Munck

Dato : 26-10-01 19:18

Du skal formattere feltet i Access som "Notat".

jm