Danskgramatik kontrol
Fra : Catherine

Dato : 23-10-01 15:44

Hej
Jeg har Office 2000 UK, og har lige hente og installeret stavekontrolen på
dansk, det fungere OK, men hvorfor er der igen gramatikkontrol?
Findes der to filer som hedder et eller andet med: msgr3da.dll og
msgr3da.lek i den danske version?
eller er der bare ikke lavet nogen på dansk?
M.V.H.
Catherine

Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-10-01 22:16

"Catherine" <kimemicat@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> msgr3da.lek i den danske version?
> eller er der bare ikke lavet nogen på dansk?

Så vist jeg ved findes der ingen dansk grammatikkontrol til O2K eller ældre,
men jeg hørt, at det skulle findes til XP - jeg kan dog ikke bekæfte det
ved selvsyn.

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-10-01 22:23

> eller er der bare ikke lavet nogen på dansk?

Korrekt, der findes ikke dansk grammatikkontrol.

Kurt

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-10-01 23:07

Kurt B. Andersen skrev:

>Korrekt, der findes ikke dansk grammatikkontrol.

Jeg har netop brugt Office 2002 (er det XP?) på en andens PC. Her var
dansk grammatik...

Det virkede nogenlunde, det fandt et par fejl jeg rettede, men det
fandt også nogle 'fejl' som var rigtige, og hvor forslaget ville være
en fejl.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.