My life is a mess...
Fra : Michael Falkenberg

Dato : 23-10-01 14:21

Hej NG

Som ovennævnte kører mit liv i sidesporet i øjeblikket. Jeg ved ikke helt
hvordan jeg ska beskrive det....men ....jeg har konstant lyst til at være
sammen med min kæreste. Bare holde hende tæt ind til mig og føle hendes aura
og høre hendes opmundtrene ord. Men det sker ikke!! :(( En eller andet hjælp
mig! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre!! :( Flere gange har jeg tænkt
på.....*suk*....tænkt på om det er hende der gør det. Der er så mange ting
jeg vil spørge og snakke med hende om, men hun har været lidt nede også, så
jeg er bange for at hun bliver ked af det.
Der sker så mange ting.....og ....vi har ikke helt så meget tid sammen. Men
når vi ikke er sammen føles det som om.....det føles som om jeg er helt
alene....og jeg har svært ved at snakke med mine venner om det, for de har
sQ aldrig haft en kæreste!

Måske bliver jeg nødt til at tænke på mine egne følelser først.....blir jeg
nødt til at fortælle hende hvordan jeg har det 100%? Jeg er bange for at
gøre hende ked af det! Det gør så ondt i mig når hun er trist og ked af det.
Hun kan ret hurtigt få humørsvingninger......er det typisk for piger i 15
års alderen? Hun har sin menstruation i denne uge....ka det være det?
Jeg ved hun elsker mig!

Jeg ved ik om det gir nogen mening det jeg har skrevet....blev bare nødt til
at komme ud med noget!

Tak.

Hilsen
Michael

Fra : Claulle

Dato : 23-10-01 16:20

> [...]
aura
> og høre hendes opmundtrene ord. Men det sker ikke!! :((

Hvis det forholder sig således at du giver noget for at FORVENTE at du får
noget tilbage ... så er du galt på den. Husk... det er op til hende om hun
vil, eller tør ! Det kan godt være svært at turde fortælle folk at man kan
lide dem.

*snip*
> Der er så mange ting
> jeg vil spørge og snakke med hende om, men hun har været lidt nede også,

> jeg er bange for at hun bliver ked af det.

Så snak med hende om det. Fortæl hende din følelser og hvad du tenker. Få en
dialog igan... det at snakkke om noget som måske er tæt på og komme igennem
dette er KUN med til at gøre forholdet stærkere. Du må bare ikke gå ind med
den instilling at forholdet kan gå forbi ved dette... det kan en kvinde
typisk mærke... og det er ikke så godt! Men vær positiv og tag det sure med
det søde. Bare fordi man sidder og græder lidt er ikke noget ondt... det er
en process... men hjelp hinanden igennem det. Trøst og nus mens der snakkes
får det til at virke mere afslappende.

> Der sker så mange ting.....og ....vi har ikke helt så meget tid sammen.
Men
> når vi ikke er sammen føles det som om.....det føles som om jeg er helt
alene....

Du er IKKE alene. Kom dig over det! Det er noget som foregår inde i DIT
hovede og dermed ikke noget som hun er skyld i.... men du må gerne fortælle
hende det, men ikke bebrejd hende for det.

*snip*
> Måske bliver jeg nødt til at tænke på mine egne følelser først.....

Tja.. det er det nemmeste, men ret egoistisk i et forhold da man som regel
er 2 der skal have det til at fungere...

> [...]
for at
> gøre hende ked af det! Det gør så ondt i mig når hun er trist og ked af

Hey... det er da ok at fortælle hvordan man har det, men fortæl hende det
således at hun forstår hvad du siger.

> Hun kan ret hurtigt få humørsvingninger......er det typisk for piger i 15
> års alderen? Hun har sin menstruation i denne uge....ka det være det?
> Jeg ved hun elsker mig!

Humørsvingninger er sgu meget normale... nogle er mere påvirkede af
hormonerne end andre...men....kik lige på om det ikke også er dig der måske
har lidt humørsvingeinger. Det kunne jo være at du opfattede det hun siger
til dig på en lidt forkert måde... og er du i tvivl.. så spørg !

Håber at det vil komme til at fungere...

Med Venlig Hilsen
Claus S.

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 23-10-01 21:22

> [...]
> vil, eller tør ! Det kan godt være svært at turde fortælle folk at man kan

Vi har været sammen i snart 6 måneder!

Jeg har lige snakket lidt med hende....og hun snakker noget om at hun bliver
for det meste lidt trist når vi snakker i tlf. Hun siger hun er trist, men
ved ikke hvorfor.

..............jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre....det har været
sådan her et godt stykke tid. Jeg elsker hende virkelig meget! Men jeg kan
ikke holde ud at skulle tænke på hun er trist hele tiden, og at det muligvis
er MIN skyld. For hvis det endelig ER min skyld, så er det vel
bedst....*suk!!*....hvis vi ik er sammen. Men det er det sidste i hele
verden jeg ønsker!

hej hej :(