Ø: Sommerhus i uge 26 på bornholm
Fra : Sus@nne

Dato : 23-10-01 14:35

Hej

Er der nogen som kender nogen som udlejer sommerhus eller lignendee med
plads til 10 personer i uge 26
Henvendelse på mail jensens@city.dk

hilsen

Susanne

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 23-10-01 14:44

On Tue, 23 Oct 2001 15:35:09 +0200, "Sus@nne" <jensens@city.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen som kender nogen som udlejer sommerhus eller lignendee med
> [...]
Desværre ikke umiddelbart. Men prøv nyhedsgruppen
dk.lokalsamfund.bornholm. Der er vi et blandet kor, som for manges
vedkommende er bosiddende på Bornholm og som kender nogen, som kender
nogen...

Pøjpøj.

Fra : H. Olesen

Dato : 24-10-01 12:27

On Tue, 23 Oct 2001 15:43:40 +0200, Dorte R.M. Hansen
<dot.ringholm@get2net.dk> wrote:

>Desværre ikke umiddelbart. Men prøv nyhedsgruppen
>dk.lokalsamfund.bornholm.

Nej, nej, nej, hverken i denne gruppe eller den du henviser til. Begge
er debatgrupper og køb/salg - i dette tilfælde at leje, er uønsket.
Brug en af markedgrupperne, som er oprettede specifikt til den slags
indlæg.

--
mange havehilsener
Helle

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 24-10-01 15:55

On Wed, 24 Oct 2001 13:27:10 +0200, H. Olesen
<helle@fjernhavesiden.dk> wrote:

> [...]
>er debatgrupper og køb/salg - i dette tilfælde at leje, er uønsket.
>Brug en af markedgrupperne, som er oprettede specifikt til den slags

Om igen søde Helle.

Læs Pkt. 2.1 vedr. boligopslag i OSS'en på
http://www.baglandet.dk/dk.lokalsamfund.bornholm

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-10-01 19:19

"Dorte R.M. Hansen" wrote:

> Om igen søde Helle.
>
> Læs Pkt. 2.1 vedr. boligopslag i OSS'en på
> http://www.baglandet.dk/dk.lokalsamfund.bornholm

Om igen, søde Dorte....

Dette er ikke den gruppe du tror du er i: dk.lokalsamfund. osv.
Salg, leje o.l. er ikke tilladt/velset i denne gruppe..

Så Helle har ret .!

Mvh. Jørgen

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 25-10-01 05:03

On Wed, 24 Oct 2001 20:18:42 +0200, Jørgen Rasmussen
<jorgen-r@saf.aa.dk> wrote:

>Om igen, søde Dorte....
>
>Dette er ikke den gruppe du tror du er i: dk.lokalsamfund. osv.
>Salg, leje o.l. er ikke tilladt/velset i denne gruppe..
>
>Så Helle har ret .!

Helle skrev, at jeg ikke kunne henvise til dk.lokalsamfund.bornholm.
Derfor forsøgte jeg at forsvare min henvisning. Intet andet.

--
Hjerteligst
Dorte