DORO trådløs
Fra : Hauge

Dato : 23-10-01 13:03

Hejsa

Jeg har købt mig en Doro 4005 DECT trådløs telefon, og syntes at den faktisk
er rimelig god, men lyden er ufattelig lav selvom der er skruet helt op for
den, det er også gældene hvis der monteres headset derpå.

Er der nogen der har haft held med at lokalisere selve højttalerforstærkeren
inde i selve hånd-delen, således at den kan modificeres til en anelse mere
lyd? Syntes det vil være en anelse træls, at skulle eftermontere en ekstra
forstærker deri.

Jeg ved rigeligt om elektronik til selv at lave indgrebet, men åbenbart ikke
nok til at finde forstærkeren

Nåja en lille sidste ting, nogen der så har fundet et sted hvor der er
signal når der trykkes på en taste, eller når telefonen ringer, vil have lys
i displayet?

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 23-10-01 14:01

Hejsa igen

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message
> Jeg har købt mig en Doro 4005 DECT trådløs telefon

Det var en Doro 4055, lige en tastefejl.

Mvh Hauge