Kim Behnke på banen igen...
Fra : Allan Rasmussen

Dato : 23-10-01 13:10

Hvor er det dog ærgeligt at en mand som ham
ikke forsætter efter det kommende valg...

Her er det seneste indlæg fra ham:

Kim Behnke (UP):

»Vil ministeren overveje at nedsætte eller
helt fjerne broafgiften på Storebæltsbroen
og Øresundsbroen for motorcykler og andre
tohjulede køretøjer?«

Begrundelse

Det er i forvejen meget dyrt at have en
motorcykel i Danmark grundet de høje afgifter.
Dertil kommer så, at motorcyklerne skal
betale en relativ høj pris for passage af
de to broforbindelser. Motorcykel til og med
3 m længde 120 kr., motorcykel med anhænger
over 3 m længde 230 kr., kabinescooter, citybil
o.lign. til og med 3 m længde 120 kr.

I en række andre lande, f.eks. Norge og
Storbritannien er det helt gratis for motorcykler
og andre køretøjer på to hjul at køre over betalingsbroer.

Svar (9/10 01)

Trafikministeren (Jacob Buksti):

Jeg har ingen overvejelser om at nedsætte eller
helt fjerne broafgiften på Storebæltsforbindelsen
for motorcykler mv.

Øresundsbro Konsortiet, der har kompetencen til
at fastlægge taksterne på Øresundsbron, har oplyst
at der heller ikke for denne forbindelse aktuelt
er sådanne overvejelser.

---------

MVH
Allan Rasmussen, motorcyklist

Fra : Jim

Dato : 23-10-01 13:30

Politik er ikke et godt Emne Mc NG
Jeg tror vi vil blive alt for splittet......

Jeg vil dog sige at det er ikke den skide Broafgift der er problemet men
importafgiften !

Hilsen
Jim ( som ikke kan fordrage Kim B, bvader )

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-10-01 15:59

Nu er det jo ikke generel poltitik, men MC politik indlægget handler om. Og
selvom man ikke kan lide Kim B kan man jo godt være enig i hans MC politik.

Thomas H (som ikke har en skid imod Kim Behnke)

Fra : Søren Jim

Dato : 23-10-01 16:16

Men at sige man gerne vil have Kims i tinget det er sgu da mere end MC
politik

"Hvor er det dog ærgeligt at en mand som ham
ikke forsætter efter det kommende valg..."

Ha det super
Jim

Fra : Christian Berggreen

Dato : 24-10-01 07:49

> Men at sige man gerne vil have Kims i tinget det er sgu da mere end MC
> politik

Det er jo i høj grad mediernes udlægning af fløjenes politik i Danmark, der
giver den opfattelse, for i realiteten er der jo ikke stor forskel på "dem"
og så V og K......så om han kommer ind eller nogen af de andre gør ikke den
store forskel.

Christian
VTR1000F

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 24-10-01 08:18

> Men at sige man gerne vil have Kims i tinget det er sgu da mere end MC
> politik
>

> "Hvor er det dog ærgeligt at en mand som ham
> ikke forsætter efter det kommende valg..."

Hej Jim.
Skal du nu til at fjerne mine rettigheder til frit at ytre mig?

Hvis du har fulgt med gennem det sidste års tid. Så har Kim været MEGET
aktivt involveret i at gøre forholdene for motorcyklister bedre.

Jeg er fortsat meget ked af at en mand som ham, ikke fortsætter efter
valget. Håber meget at hans bror Tom vil følge op på de spørgsmål, Kim
har sat gang i - efter regeringsskiftet.

Fra : Christian Berggreen

Dato : 23-10-01 14:05

Ja, ganske fornuftig mand, og mon ikke han besinder sig og vi ser ham i DF
eller Kons. inden lang tid, så kan han jo fortsætte med sine forslag der og
fremsætte dem efter den borgerlige side får regeringsmagten efter næste
valg.

Kunne være rart med gratis broafgift og billig reg.afgift, det kan de
socialakrobater, der sidder der nu, jo ikke finde ud af.....:o/

Chr.
VTR1000F

Fra : Morten Juel

Dato : 23-10-01 16:34

> Kunne være rart med gratis broafgift og billig reg.afgift, det kan de
> socialakrobater, der sidder der nu, jo ikke finde ud af.....:o/
hørt !!

Mvh
Morten **som bor 150M hend af den gade i høre om i tvavisen iaften, i
næstved that is !**

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-10-01 09:56

> Morten **som bor 150M hend af den gade i høre om i tvavisen iaften, i
> næstved that is !**

Og hvad skete der så i næstved igår ?

/A