søger gammel NMT tlf.
Fra : Martin Møller

Dato : 23-10-01 11:14

hej
er der nogen der ligger inde med noget?

martin

--
Posted from cpe.atm0-0-0-132120.albnxx2.customer.tele.dk [62.242.230.153]

Fra : stendrup

Dato : 23-10-01 17:25

"Martin Møller" skrev d. 23-10-01 11:14 dette indlæg :
> [...]
>
> martin
>

> --
> Posted from cpe.atm0-0-0-132120.albnxx2.customer.tele.dk

hejsa Martin
hvis du vil samle på gamle NMT telefoner er det ok
men hvis du vil bruge dem så glem det TDC vil aflive det gamle NMT
net
og derfor vil alle NMT telefoner dø

Mvh
peter

http://www.kandu.dk/

Fra : Torbenth

Dato : 23-10-01 19:28

stendrup skrev i meddelelsen <8NgB7.507$D%1.70288@news010.worldonline.dk>...
>hvis du vil samle på gamle NMT telefoner er det ok
>men hvis du vil bruge dem så glem det TDC vil aflive det gamle NMT
>net
>og derfor vil alle NMT telefoner dø

TDC tilbyder en gratis mobil i ombytning med en NMT.

Mvh.
Torben

Fra : Mickey

Dato : 23-10-01 19:29

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> TDC tilbyder en gratis mobil i ombytning med en NMT.

ska man ikke ha NMT abo for at det gælder ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Anders Larsen

Dato : 23-10-01 20:16

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in message

> ska man ikke ha NMT abo for at det gælder ?

Jo..

Anders Larsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-10-01 17:21

Martin Møller skrev:

>er der nogen der ligger inde med noget?

Af ren nysgerrighed - hvorfor?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : dion

Dato : 24-10-01 19:41

jeg har en gammel Ericsson til fast montering. Virker endnu