Problem med Disk Copy
Fra : Pernille & Peter

Dato : 23-10-01 10:49

Jeg har et Discimage, som jeg ikke kan "mounte".

Filen ligne en helt alm. disk copy-fil, den hedder .img - men den lader til
at være død.
Disk Copy kommer med følgende fejlmeddelelse: "Filen er arkiveret i et
format, som denne version af Disc Copy ikke genkender". Hmm.

Findes der andre versioner af Disk Copy?

Jeg kører OS 9.2.1 DK

Venligst
Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-10-01 11:19

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Findes der andre versioner af Disk Copy?

ja, men hvis du har 6.xx burde det ikke være et problem. en anden
mulighed er at prøve swrinkwrap - det er muligt at det er et shrinkwrap
image.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Fra : Jesper

Dato : 23-10-01 21:33

> [...]

> format, som denne version af Disc Copy ikke genkender". Hmm.
>
> Findes der andre versioner af Disk Copy?

Der findes flere muligheder:

1. Det er en ShrinkWrap .img, kyl den oven på Stuffit Expander for at
åbne den.

2.Det er en Disk Copy eller ShrinkWrap img du har downloaded fra nettet
eller en Windows Hotline server uden at img'ens resource gren har været
beskyttet i en .sit eller .bin eller .hqx og derfor er res grenen stået
af i svinget. Er den ukomprimeret kan Toeat mounte den, er den
komprimeret er der desværre ikke så meget at gøre!
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-10-01 21:48

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> 1. Det er en ShrinkWrap .img, kyl den oven på Stuffit Expander for at
> åbne den.

det skal siges at nyeste version af stuffit expander, ikke længere kan
mounte alle shrinkwrap arkiver

Fra : Jesper

Dato : 23-10-01 22:36

> det skal siges at nyeste version af stuffit expander, ikke længere kan
> mounte alle shrinkwrap arkiver

Virker glimrende i Stuffit Expander 6.5

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-10-01 23:19

> Virker glimrende i Stuffit Expander 6.5

jeg har et som ikke kan mountes af stuffit expander 6 eller 6.5 under
både 10-10.1 og 9,1-9.24, swrinkwrap 3.xkunne dog mounte den

Fra : Jesper

Dato : 23-10-01 23:52

> jeg har et som ikke kan mountes af stuffit expander 6 eller 6.5 under
> både 10-10.1 og 9,1-9.24, swrinkwrap 3.xkunne dog mounte den

Har du expander enhancer installeret( Del af Drop Stuff og Stuffit
Deluxe) i samme version (dvs. 6.5 til Expander 6.5)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-10-01 00:03

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Har du expander enhancer installeret( Del af Drop Stuff og Stuffit
> Deluxe) i samme version (dvs. 6.5 til Expander 6.5)

nej kun 6.5 lite som ikke har installeret andet end stuffit engine.