Mailserver
Fra : Claus Otto

Dato : 23-10-01 10:17

Jeg kunne godt tænke mig en eller anden for for mail server det kan hente
vores 10 - 12 forskellige email adresser som ligger hos flere udbydere og
som kan kombineres med mail på vores lokale netværk noget alla exchange
eller lotus ccmail

Mail et forslag direkte til mig

Claus

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 23-10-01 10:52

Således skrev "Claus Otto" <cl.o@besked.com> i
dk.edb.internet.software.mail+news Tue, 23 Oct 2001 11:16:49 +0200:

> [...]
>vores 10 - 12 forskellige email adresser som ligger hos flere udbydere og
>som kan kombineres med mail på vores lokale netværk noget alla exchange

Hamster er et godt bud.

<http://home.knuut.de/tgl/own/hamtools.htm>

Kaj Svenningens side om opsætningen er et must-read.

http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

>Mail et forslag direkte til mig

Du spørger her, du får svar her.

Knud
--
The Old Man and the Sea LITE(tm) by Ernest Hemingway:
An old man goes fishing, but doesn't have much luck.

Fra : Søren Steinmetz \(ar~

Dato : 23-10-01 11:01

"Claus Otto" <cl.o@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vores 10 - 12 forskellige email adresser som ligger hos flere udbydere og
> som kan kombineres med mail på vores lokale netværk noget alla exchange

Mercury , gratis og effektiv.

Hygge
Søren Steinmetz
paradis@reopos.dk (arb)