ASUS v7100 og Win ME
Fra : ALB

Dato : 23-10-01 09:24

Hej,
Kender nogen til problemer med dette garfikkort og Windows ME?
Min skærm bliver ofte blå og somme tider meldes om generel beskyttelsesfejl.
Der skulle være lavet et patch til at løse problemet, men jeg kan ikke finde
det.
Kender nogen et link, hvorfra man kan hente hjælp?

Med venlig hilsen
Allan B. Bojsen
www.nettips.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-10-01 17:31

Tue, 23 Oct 2001 10:23:33 +0200, skrev ALB, på 12 linier, i
<9r39do$11r4$1@news.net.uni-c.dk>, :

> [...]
>det.
>Kender nogen et link, hvorfra man kan hente hjælp?
Ingen problemer her.
Du må komme med mere info om dit hardware.
Feks mit P2B med en Celleron Processer køre fint.
hvis jeg endelig får blå skærm er det ikke Grafikkortet's skyld

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Benito

Dato : 25-10-01 03:38

Prøv evt. at kigge ind på www.wintip.dk her er der specielt noget om blå
skærme i WinME + en masse andre gode råd om opsætning o.lign. Good luck.

--

§ ?