Mega griner fra anden gruppe
Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-10-01 08:44

Den her er noget af det sjoveste jeg længe har læst, d.f.k er altid god for
en lille griner. Navnet er fjernet for at beskytte den skyldige..

"Grunden til at der er så mange der kører uden hjem inkl. mig selv, er nok
at
det ødelægger håret!
Hvis jeg f.eks. skal hen og besøge en eller anden, så kunne jeg faktisk
ikke
drømme om at tage hjelm på. Jeg ved godt det FULDSTÆNDIG åndssvagt, men jeg
gider bare ikke komme der hen, og ligne en der lige er kommet ud af sengen.
Jeg håber i kan sætte jer lidt ind i min "situation"!
Men skal jeg derimod bare ud og køre en lille tur, hvor jeg til sidst ender
der hjemme, så tager jeg altid hjelmen på.

Mvh XXXXX"

--
Søren

Fra : Mikkel Olsen

Dato : 23-10-01 08:46

IQ som en høne !!

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 23-10-01 10:15

*LOL*

han skulle vel ikke hedde Brian

Daniel

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-10-01 13:27

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 23-10-01 15:25

..... også min fornemmelse, at det må være en 'Jhonny'!!!

/Brian

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 23-10-01 16:19

*lol*

ups....jamn så johnny...fordi i to køre jo med hjelm....HVAR GANG ;) ? :)

Daniel

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-10-01 10:19

Søren L Hansen <lindholt@REMOVETHISperson.dk> wrote in article
<01c15b96$565d1f50$8c7610ac@pc4148>...

> "Grunden til at der er så mange der kører uden hjem inkl. mig selv, er
nok
> at
> det ødelægger håret!

*LOL*!

Længe leve plæneklipperfrisuren

--
Mikkel

Fra : Mads Lund

Dato : 23-10-01 10:34

> Længe leve plæneklipperfrisuren

Hedder din ikke "mos på sten - frisuren" ??

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-10-01 12:20

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> Hedder din ikke "mos på sten - frisuren" ??

Niks !, det hedder "muk på badehætten", og er _meget_ rar at have når man er
mc'ist
en hårtrimmer hos Harald Nyborg ( 49,95 ) så er man "kørende"

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Pein

Dato : 23-10-01 17:46

"Dennis Hellan Pedersen" wrote ...

> Niks !, det hedder "muk på badehætten", og er _meget_ rar at have når
> man er mc'ist
> en hårtrimmer hos Harald Nyborg ( 49,95 ) så er man "kørende"

Nemlig!
Siden jeg købte sådan een, får jeg jo ikke læst Se&Hør længere. Hvordan
går det mon "Frede"?

/Pein

Fra : JSM

Dato : 23-10-01 20:56

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse
> "Dennis Hellan Pedersen" wrote ...

> Nemlig!
> Siden jeg købte sådan een, får jeg jo ikke læst Se&Hør længere. Hvordan
> går det mon "Frede"?
>
> /Pein

Vil det sige at I fået en hårtrimmer fra Harald Nyborg til at virke ? Jeg
købte en sidste sommer, på vej til Løkken-koncert. Om morgnen - dagen efter
koncerten - skulle min kone så klippe mig. Hun stillede den på Ultra kort og
kørte halvvejs ned gennem min halvlange paryk og så opgav den "#¤%&
hårtrimmer ævred og brændte sammen. Kombineret med eftervirkningerne af de
fadbamser vi havde konsumeret aftnen før.... Tjahh lad os bare sige at
_jeg_ har haft søndag morgner der var mere muntre. Min nye frisure lod dog
til at en overordentlig forfriskende virkning på alle vennerne. I hvert fald
glemte de tilsyneladende alt om deres tømmermænd og lyste op i store smil og
muntre bemærkninger når de så mit nye hår.
Da jeg skulle køre hjem var jeg meget, meget glad for styrthjelmen.

/JSM

Fra : Pein

Dato : 23-10-01 21:16

"JSM" wrote ...

> Vil det sige at I fået en hårtrimmer fra Harald Nyborg til at virke ?

Øhh, min er egentlig en dims af mærket "ide line" fra Føtex til 79 kr.
Men den har virket fint det meste af et år nu.

/Pein

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-10-01 00:03

"JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Vil det sige at I fået en hårtrimmer fra Harald Nyborg til at virke ?
8<-----
Ja-ja da !, den virker fint =

> [...]
og
> muntre bemærkninger når de så mit nye hår.
8<------

*LOL* Så er det måske_dig_ der har stået model til en Fanta reklame

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-10-01 05:32

JSM <sevelsted@mail1.stofanet.dk> wrote in article
<3bd5cc1e$0$11597$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> Vil det sige at I fået en hårtrimmer fra Harald Nyborg til at virke ?
<snip en frygtelig historie>
> Da jeg skulle køre hjem var jeg meget, meget glad for styrthjelmen.

*LOL*

Ja min er jo en ægte mærkevare... Jeg kan bare ikke huske hvilket
Jeg tror det er en Philips, men jeg kan da endnu huske at jeg gav 149,- i
Salling for snart 4 år siden.

Men du kan da kigge forbi - så skal jeg hurtigt ordne dit hår

--
Mikkel

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 24-10-01 14:20

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Ja min er jo en ægte mærkevare... Jeg kan bare ikke huske hvilket
> Jeg tror det er en Philips, men jeg kan da endnu huske at jeg gav 149

hamselv takker igen da. Jeg stod netop og skulle til at have fat i sådan en
svend. Så nu står den mellem Harald og Føtex eller bare en mærkevare med det
samme.
Det er jo ligefør det udvikler sig til dk.forbruger det her.
Har en gammel en med optræk og det hele, men den swinger så meget at man
næsten skal have den spændt fast til bordet og så selv stå og dreje hovedet.

hamselv herfra

Fra : Pein

Dato : 24-10-01 20:52

"Tonny Eskesen" wrote ...

> hamselv takker igen da. Jeg stod netop og skulle til at have fat i sådan
en
> svend. Så nu står den mellem Harald og Føtex eller bare en mærkevare med
> det samme.

Min fra Føtex har 4 plastikdimser der kan bestemme hårlængden, og selv den
længste er lidt til den korte side (10 mm.), men passer nu fint til mig.
Philips trimmeren kan s.v.j.v. justeres meget lettere, og til en lidt
større længde (16 mm.) hvis man vil det.

Jeg har overvejet at opgradere til Philips, for en sjælden gang imellem er
de 10 mm. lige i underkanten.
(og nej Søren, det sagde hun ikke i går)

/Pein
mc1: noget gammelt Honda skrammel
mc2: noget lidt nyere Yamaha ragelse

Fra : bo

Dato : 25-10-01 00:43

> Jeg har overvejet at opgradere til Philips, for en sjælden gang imellem er
> de 10 mm. lige i underkanten.
> (og nej Søren, det sagde hun ikke i går)
>
> /Pein

phillips' opladelige kan varmt anbefales, har virket upåklageligt i over et
år nu ... ca tre klip på en opladning, og den har ikke problemer med at
klippe, som den discount model jeg havde før ...
5mm styrer ...
bo v - vs750

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-10-01 16:33

"bo" <bo.v@inameDOTcom> skrev i en meddelelse

> [...]
> år nu ... ca tre klip på en opladning, og den har ikke problemer med at
> klippe, som den discount model jeg havde før ...

Jeg bruger OBH, den er også god - på 4. år nu. Og så er den dansk: Ole B.
Hansen.

Rittig

Fra : Søren L Hansen

Dato : 25-10-01 18:33

> Jeg bruger OBH, den er også god - på 4. år nu. Og så er den dansk: Ole B.
> Hansen.

Tja, jeg kan vel ligeså godt kime med, jeg har en Braun til batterier, jeg
har sat nogen opladelige i, den kører også fint. Jeg bruger den dog kun til
skægget, da hårene på mit hovede har travlt nok med at falde ud af sig
selv... og min frisør skal da også have noget at lave...

Og pffft, OBH, dansk ?? Den må du sku længere ud på landet , f.eks. til
Kina, Taiwan, Laos og slige steder ...

Søren

Fra : Peter J

Dato : 25-10-01 18:57

> [...]
> år nu ... ca tre klip på en opladning, og den har ikke problemer med at
> klippe, som den discount model jeg havde før ...

Kan kun anbefale Phillips C282, den har gjort det godt i ca 2 år uden nogen
form for problemer.
Den klarer både håret og skægget
Pris ca. 500,- ,men fik den på tilbud til 400,-

Peter uden afstandsstykke på håret og med 4mm skæg.
CBR 1000 F der bliver trimmet på anden måde

Fra : RpR

Dato : 23-10-01 20:45

> Længe leve plæneklipperfrisuren

Roger that =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Flemming

Dato : 24-10-01 12:55

On Tue, 23 Oct 2001 21:44:42 +0200, "RpR" <rpr@mopedgallery.com>
wrote:

>Roger that =)

Tjaaa.... jeg har skiftet karsebeddet ud med med hippietotter - det er
også godt og hjelmkompatibelt; men hold da helt kæft hvor er det
trælst når længden er ind imellem....

(men jeg har sgu nu alligevel ikke overvejet at køre uden
snublekyse... tsk tsk..)

/Flemming - XJ600S

Fra : Henrik Mønster

Dato : 23-10-01 12:08

Spade..... nå men en modvindsfrisure er da også pæn )

Henrik.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-10-01 14:45

"Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ender
> der hjemme, så tager jeg altid hjelmen på.

Hehe.. Ja, den har jeg også set før. Du kan finde mange andre gode på
dk.fritid.knallert !
Det er ikke alle derinde der tænker lige langt !

/Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-10-01 16:00

Hvad er det for en gruppe?

Fra : Michael K.S.

Dato : 23-10-01 16:13

On Tue, 23 Oct 2001 17:00:04 +0200, "Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk>
wrote:

>Hvad er det for en gruppe?

d.f.k. = dk.fritid.knallert

-M

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-10-01 17:41

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> d.f.k. = dk.fritid.knallert

Ja, og der er flere slags knallerter derinde

S.

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 23-10-01 16:21

"Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> "wrote":

>Hvis jeg f.eks. skal hen og besøge en eller anden, så kunne jeg faktisk
>ikke drømme om at tage hjelm på.

Det kan da også være lige meget. Det lyder ikke som om der er noget,
der kan tage skade alligevel ;->

--
..: Kåre Nejmann :.
Suzuki GSX250 '81

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-10-01 21:47

Søren L Hansen wrote:

> [...]
> for en lille griner. Navnet er fjernet for at beskytte den skyldige..
>

> "Grunden til at der er så mange der kører uden hjem inkl. mig selv, er nok
Hmm, jeg synes tværtimod hjelmen er det eneste der kan få styr på mit
morgenhår

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk