Hjælp til reservedele!!
Fra : Jan Thomsen

Dato : 23-10-01 06:36

Jeg søger desperat efter en bagskærm + et twin sæde til min honda cb 750 k2
fra 75`..

Er der nogen der har en idè om, hvor jeg kan skaffe nogle gode
uoriginale/originale dele til min cykel? Andre steder end David Silver??

Er der nogen af jer som kender nogen der har sæde eller skærm liggende??

Med Venlig Hilsen

Jan Thomsen

Fra : Jens Jessen

Dato : 23-10-01 08:49

Ja, prøv i Holland hos Classic Motorcycles.
info@classic-motorcycle-supplies.nl

Journalist Jens Jessen (DJ)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. 8657 7201 Fax. 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Jens Jessen

Dato : 23-10-01 15:16

Ove Knudsen som den anden pegede på har tlf. nr. 7534 7242

Fra : Evan Agerbo

Dato : 23-10-01 08:45

Hej. Har du prøvet ved en mand ved navn Ove fra en lille by der hedder
Sandet i nærheden af Stakroge, jeg kender ikke hans telefonnummer.
VH Evan Agerbo