Systemfejl 0
Fra : Henrik Krogh

Dato : 23-10-01 01:21

Når jeg vil udskrive et katalog af billeder fra Grafik converter - går
min 7200/90 OS 8.6 97 MB igang - men standser og giver mig systemfejl 0
- det lyder som om det er en virkelig go og gedigen fejl - hvad dækker
den over?
vh
Henrik Krogh

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-10-01 01:30

In article <1f1pl0w.1acqqxy4v2lk8N%henrik.krogh@bigfoot.com>,
henrik.krogh@bigfoot.com (Henrik Krogh) wrote:

> - det lyder som om det er en virkelig go og gedigen fejl - hvad dækker
> den over?

At der ikke er noget galt. Systemfejl 0 betyder at det du prøvede på gik
helt fint.

At du så har et problem alligevel, er noget helt andet. Hvilken
printersoftware bruger du?

Jeg kunne forestille mig at GC kom med fejlen, fordi du ikke har valgt
en printer i Vælgeren.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Henrik Krogh

Dato : 23-10-01 21:51

> [...]
> printersoftware bruger du?
>
> Jeg kunne forestille mig at GC kom med fejlen, fordi du ikke har valgt

Jeg bruger en go gammeldags stylewrither 1200 eller en color
stylewrither 1500 og de skriver da alt andet fint ud - jeg har prøvet at
tildele mere ram til printeren men det kan ikke overtale den!!?!
Hov jeg gik lige i vælger og slog udskrift i baggrunden fra - det hjalp
- takker for hjælpen.