Puch Maxi P. Trobs.
Fra : Jan

Dato : 22-10-01 22:57

Hej i gruppen.
Er der en der kan hjælpe mig med denne, jeg har aldrig prøvet en pedal
model før, side dækslet er taget af, den pind der går gennem dækslet skal
trykke på koblingen men er det den flade side, eller den runde der skal
vende ind mod koblingspinden, når dækslet er taget af som nu, og når jeg
kører pedalerne rundt, kører stemplet ikke nu.
Gør den det når man kører meget hurtigt på pedalerne.? Jeg kan ikke trykke
pinden ind på koblingen nu, eller også er den så stram.
olin.
olin@worldonline.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-10-01 21:49

"Jan" <retgjf@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gør den det når man kører meget hurtigt på pedalerne.? Jeg kan ikke trykke
> pinden ind på koblingen nu, eller også er den så stram.

*LOL*

Pedalerne på en sådan Maxi har INGEN indvirking overhovedet på motoren og
skal heller ikke have det

også vidt jeg husker er det den flade side der skal vende ind mod
koblingen...

Thore Jensen
- der ikke har ejet en Maxi siden '92