Repeat repeat
Fra : DoC OnE

Dato : 22-10-01 22:34

Er der nogle der kan huske dem, jeg kan svagt huske en numer der hed
"Checking out the meat" men JoeZ som hvis nok blev taget med lasso af voe
herre og udskiftet med Kate Swanholm.

Er der nogle der kan suplere lidt mere? Var Pete Repeat med o.s.v.

Jesper Larsen

Fra : Uffe Christensen

Dato : 23-10-01 07:15

"DoC OnE" <docone@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> herre og udskiftet med Kate Swanholm.
>
> Er der nogle der kan suplere lidt mere? Var Pete Repeat med o.s.v.

Jeg har svaret Jesper privat - en længere mail - men er der andre der er
interesserede i Repeat Repeat, poster jeg gerne til gruppen også....

UffeC

Fra : Kim Riber

Dato : 23-10-01 07:38

> Jeg har svaret Jesper privat - en længere mail - men er der andre der er
> interesserede i Repeat Repeat, poster jeg gerne til gruppen også....
For min skyld gerne

Kim Riber

Fra : Jesper Larsen

Dato : 23-10-01 11:33

Og hvilket svar - manden er et omvanderende leksikon

--
Jesper Larsen
Grafiker

Digital XPress
Telefonsmøgen 4-6
Postbox 11
8100 Århus C

Telefon: 87 30 09 87
Dir. telefon: 89 30 73 27
Telefax: 86 20 99 90

jl@dxp.dk
www.dxp.dk

Fra : Uffe Christensen

Dato : 23-10-01 14:16

"Jesper Larsen" <jl@dxp.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvilket svar - manden er et omvanderende leksikon

*rødme... rødme*
Jeg vender lige tilbage til Repet Repeat engang i aften...

UffeC