java script form
Fra : Thomas Angermann

Dato : 22-10-01 18:24

Hej,

jeg er ikke særlig stiv udi java scripts...

Meningen med nedenstående kode er at jeg gerne vil sende brugeren videre
afhængig af hvilken tekst der bliver indtastet i formularen.

Indtastes "effe" indlæses ../effeside.htm.

Det virker imidlertid ikke helt efter hensigten. Alle lander på ../fejl.htm.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh.
Thomas Angermann

<head>

<script language="JavaScript">
<!--
function go(input)

{ if (input == "effe")
{url = 'effeside.htm';}

else if (input == "huggo")
{url = 'huggoside.htm';}

else if (input == "rocker")
{url = 'ha.htm';}

else
{url = 'fejl.htm';}

location.href = url;
return false;
}
//-->
</script>

</head>

<form onSubmit="return go(input)">
<input type="text" name="input" value="">
<input type="submit" name="Submit" value="Submit">
</form>

Fra : Lars Dam

Dato : 24-10-01 08:11

On Mon, 22 Oct 2001 19:23:44 +0200, "Thomas Angermann"
<nospam@nospam.nospam> wrote:

>Hej,
>
>jeg er ikke særlig stiv udi java scripts...

Det er der sikkert heller ikke nogen her der er. Dette er Java, og
JavaScript har intet med java at gøre (ud over at netscape engang
mente at det var smart at de to ting skulle hedde noget ens - det
lider vi alle under idag).

Prøv i dk.programmering.internet.webdesign, eller sådan noget, der er
de meget bedre stillet til at svare på dit spørgsmål.

vh. ld

---
"Time is the fire in which we burn"