råd om grafikkort
Fra : Lars H. Hansen

Dato : 22-10-01 18:19

Hejsa
Er her måske nogle der kan give mig et godt råd om køb af et godt og
prisrigtigt grafikkort, som skal være fantastisk til spil.
På forhånd tak

Fra : Unen

Dato : 22-10-01 19:05

Jeg har en GeForce 2 MX400 og jeg er rigtig godt tilfreds med ydelsen/prisen
idet, da det fås for under 1.000 kr, ja ned til 800 tror jeg enda nok, men
jeg har ikke studeret priserne fornylig.

Pas dog på med at købe et GeForce 2 MX200, da det er en skrabet model, så
vidt jeg ved.

Fra : testpersonen

Dato : 22-10-01 19:05

"Lars H. Hansen" <lhh@esenet.dk> wrote in message
> Hejsa
> Er her måske nogle der kan give mig et godt råd om køb af et godt og
> prisrigtigt grafikkort, som skal være fantastisk til spil.

Fantastiskt til spil ... Hmmm Geforce 3 måske... prisrigtigt naj...

Alt efter hva pc du har så findes der TNT2 Ultra til 500.- vissesteder :)

Testpersonen

Fra : Christian Kelstrup

Dato : 22-10-01 20:48

Lars H. Hansen wrote:

>Hejsa
>Er her måske nogle der kan give mig et godt råd om køb af et godt og
>prisrigtigt grafikkort, som skal være fantastisk til spil.
>På forhånd tak

Jeg mener det bedste ydelse/pris får du ved at købe et kort baseret på
Nvidia's GeForce2 GTS chipset. Pro og Ultra modellerne er lidt
hurtigere, men også lidt dyrere. Så kan du selv vælge et der passer dit
budget. Kortet er væsentligt hurtigere end diverse GeForce2 MX
varianter. Det var et bud...der er mange andre muligheder. Nogle
sværger til Kyro andre til ATI...jeg holder mig til Nvidia

Prøv at læse lidt tilbage i gruppen og kig lidt på nettet...du er langt
fra den første der stiller det spørgsmål.

Christian

Fra : Styb

Dato : 22-10-01 23:12

GeForce2 Pro m. 64 MB. 1250,- hos SHG ... BEST BUY!

Har selv lige købt et .. det kører godt.

Fra : Wizeguy

Dato : 23-10-01 07:44

> [...]
> Er her måske nogle der kan give mig et godt råd om køb af et godt og
> prisrigtigt grafikkort, som skal være fantastisk til spil.

Hvis du kan vente en lille måned, så vil jeg sige GeForce3 Ti200. Dette kort
har en opdateret udgave af GeForce3's arkitektur, men en lavere clockspeed
på RAM og processor. Alligevel vil det være næsten lige så hurtigt i de
fleste spil. Prisen er omkring 180-200 $ så jeg vil skydle på, at det kommer
til at koste lidt under 2000 kr. i Danmark.

--
Best regards/Venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 24-10-01 17:45

In article <3bd455b6$0$726$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, lhh@esenet.dk
says...
> Hejsa
> Er her måske nogle der kan give mig et godt råd om køb af et godt og
> prisrigtigt grafikkort, som skal være fantastisk til spil.

Lav en søger på groups.google.com i netop denne gruppe. Emnet har været
diskuteret en del på det seneste.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Jacob

Dato : 25-10-01 17:36

Tag et kig på http://makeashorterlink.com/?T62436A1 som er et link til en
test af Palit Daytona GeForce MX2 med TV-out på hardware-test.dk

www.edbpriser.dk > hardware > grafikkort > Palit Microsystems, kan du
erfare at du kan få ovenstående til 829 kr. ínkl. porto. Bestemt værd at
overveje, hvis du skal have et prisrigtigt grafikkort til spil.

Kig også på www.hardwaretidende.dk/hard/story/01/06/02/4913426 hvor
hardwaretidende.dk kigger på de bedste grafikkort for under 2000 kr. Bemærk
at testvinder her er en Daytona, men her med et GeForce2 PRO, som er en
smule dyrere.

> Lav en søger på groups.google.com i netop denne gruppe. Emnet har været
> diskuteret en del på det seneste.
>
> --
> /Søren

Det er da lidt nemmere at bruge OE. Vælg Rediger >Søg efter meddelelse >
Emne. Skriv f.eks: nyt grafikkort eller Daytona

--
Jacob