Unlock af specielt lock'ed 3210 !
Fra : Morten Simonsen

Dato : 22-10-01 18:16

Hejsa,
Jeg har købt en Nokia 3210 som ham jeg købte den af havde fået i gave af
Nokia ved en sammenkomst mellem nogle Mobilix og nogle Nokia folk.
Telefonen er derfor låst til Mobilix/Orange og der er ikke meningen at man
kan låse den op efter 6 md. Derfor skriver den bare når man sætter et andet
sim-kort i som ikke er Orange, "Kortet er ikke accepteret" og ikke som
normalt "Indtast kode..."

Mit spørgsmål går så på om man også kan låse en sådan telefon op så man kan
bruge andre abbonomenter ?

Venlig Hilsen, Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-10-01 18:32

Morten Simonsen skrev:

>Derfor skriver den bare når man sætter et andet
>sim-kort i som ikke er Orange, "Kortet er ikke accepteret" og ikke som
>normalt "Indtast kode..."

Det er nu den besked jeg altid har fået når jeg har prøver at putte
andre kort i en Nokia 3210.

>Mit spørgsmål går så på om man også kan låse en sådan telefon op så man kan
>bruge andre abbonomenter ?

Det ville undre mig meget hvis det ikke var tilfældet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-10-01 21:00

Hej morten
den kan nemt låses op ingen problem i det og der kan også komme vibrator i
og sikkert også 2 ekstra spil
mvh Thomas
--
Jeg unlocker alle Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr ,
bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt

Morten Simonsen <post@simonsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd4550a$0$758$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...