Når det virker får man andre problemer
Fra : Erna Andersen

Dato : 22-10-01 18:26

Hej alle

Der bliver lagt mærke til een, når man ændrer sig, og man kan godt
blive lidt forskrækket over at blive en mere tiltrækkende person,
når man er vant til at gemme sig/ være usynlig. Men selvfølgelig
kan vi klare det. Ik' ? Frem med den indre ekshibitionist. -øhh
Foreløbig tager jeg temmelig meget tøj på så forskellen ikke ses
så tydeligt

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 22-10-01 18:52

det er præcist dette princip/proces jeg forsøgte at beskrive med mine
tidliger indlæg ....
og netop DERFOR kan det ske at nogle mennesker "vælger" at tage vægten på
igen .....
men det er nuligt at venne sig til at være "lækker" igen....!
tillykke .....
og godt gået....!!!

venlig hilsen
Kasper
www.vendepunkt.dk

Fra : Erna Andersen

Dato : 22-10-01 23:07

"Kasper Finn Johansson" <kasper@vendepunkt> wrote in message
> [...]
mine
> tidliger indlæg ....
> og netop DERFOR kan det ske at nogle mennesker "vælger" at tage

-rigtigt. Jeg bygger på dit indlæg, men vil videre.
Vi må finde ud af, hvad de aflagte kilo skal byttes med. En
kæreste, en overfrakke eller...

Fejlernæring kan gøre at man får led- og muskelproblemer og derfor
ikke kan dyrke effektiv motion. Så kan man kun vælge overfrakken/
"overfrakken".

Min kur mod fejlernæring: Fedtstoffer som jeg har fået for lidt af
i mange år: Fiskeolie og smør,
vitamin og mineralpiller, ingefær som kickstarter og let, men ofte
motion. Ingen vegetabilsk olie.

Det kan være I synes det lyder kvalmt, men det er ikke sådan, at
jeg fylder mig med fedt. Det gør jeg ikke. Men det lidt, jeg får,
skal være det rigtige fedt. Og man bliver nemt snydt. Jeg troede
f.ex. at der var fiskeolie i tun med olie-- det er der ikke.

Så har jeg set i "blodtypediæten" at svinekød ikke er godt for
mig. Det er rigtigt, men desværre en af grundpillerne i min
ernæring, da mine forældre var svinefarmere. Det er psykisk hårdt
at "afskedige" sine forældre, men det er lykkedes: Mine
bedsteforældre var kvægfolk, fiskere og hønsefolk.

Nok for i aften.

Hilsen Erna

Hilsen Erna

Fra : Anja

Dato : 22-10-01 20:56

> [...]

> blive lidt forskrækket over at blive en mere tiltrækkende person,
> når man er vant til at gemme sig/ være usynlig

Hæ hæ, jeg må være exibitionist så: jeg købte stramt tøj lige så snart jeg
kunne slippe afsted med det. Jeg ejer i dag ikke noget løst tøj, og jeg
elsker hvert minut!

Det kan dog give problemer hvis jeg f.eks. er forkølet og har lyst til at
putte mig i en oversize sweater, men så låner jeg bare min kærestes

--
mvh Anja

Fra : Erna Andersen

Dato : 22-10-01 22:19

"Anja" <ash@trustme.dk> wrote in message
news_A7.100$D%1.14069@news010.worldonline.dk...
> [...]
lyst til at
> putte mig i en oversize sweater, men så låner jeg bare min

Tillykke med det hele

Hilsen Erna