Tests af de nye BT012SS ??
Fra : Michael K.S.

Dato : 22-10-01 16:36

Nogle der har links til tests af de nye Bridgestone BT012SS,eller blot
har lidt testkonklusioner ?

-M

Fra : Tommy

Dato : 23-10-01 01:29

Mener du ikke BT001R ??

Det er ihvertfalt de nye trackday dæk fra Bridgestone, og den har jeg kørt
et sæt op af. 1800km )

Tommy

Fra : origo@earthling.net

Dato : 23-10-01 07:15

"Tommy" <tommy@alphatech.dk> wrote in message
> Mener du ikke BT001R ??
>
> Det er ihvertfalt de nye trackday dæk fra Bridgestone, og den har jeg kørt
> et sæt op af. 1800km )
Nope, BT012SS er etterfølgeren til BT56SS. Har ikke sett noen direkte tests
av dem ennå, de er nettopp lansert av Bridgestone.
BT001R er et rent racedekk, og langt fra det beste forøvrig.

For de som ikke har lest Performance Bikes dekktest:
http://www.tl1000.com/pb_tires/sport_rider_sep_2001.htm
Ikke overraskende, kommer Metzeler Rennsport ut i toppen.

JS

Fra : Michael K.S.

Dato : 23-10-01 07:33

On Tue, 23 Oct 2001 02:29:03 +0200, Tommy <tommy@alphatech.dk> wrote:

>Mener du ikke BT001R ??

Næh,det var det nu ikke i første omgang,jeg har læst om disse
(BT012SS) flere steder og de er beskrevet som værende et sted mellem
netop racedækket BT001 og sportsdækket BT010 med specielt godt
regnvejrs- og lowtempgrip,en kort beskrivelse her :

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=96126

Lyder interessant,så ville gerne høre lidt mere om dem...

>Det er ihvertfalt de nye trackday dæk fra Bridgestone, og den har jeg kørt
>et sæt op af. 1800km )

På gaden velsagtens , så langt holder et sæt dæk jo overhovedet ikke
til banebrug... )

-M

Fra : Allan jørgensen

Dato : 23-10-01 14:19

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lyder interessant,så ville gerne høre lidt mere om dem...

> På gaden velsagtens , så langt holder et sæt dæk jo overhovedet ikke

hvis de er bedre end BT56SS så siger jeg waouuw. jeg har trillet ca 4000 km
på mine og jeg har haft det enormt skægt når vejene svinger. + at de er
hurtige at varme op ca 10min kørsel, lidt længere tid nu hvor det er koldt,
og dækslidet er ikke så galt, det er stadigvæk rundt.

Allan(fzr600us)