Hvilken olie til chilli?
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 22-10-01 16:07

Hej NG.

Vi er de heldige ejere af en pæn portion chillifrugter som meget snart skal
høstes. Jeg har allerede prøvet at eksperimentere lidt med tørrede
chillifrugter i olie; Men jeg støder hele tiden ind i samme problem: Olien
er ikke smagsneutral nok. Jeg har prøvet med majsolie og med olivenolie. Er
der nogen af jer, der ved hvilken olie der er bedre og som ikke smager "af
så meget"?

På forhånd tak!

Renate

Fra : Finn Jensen

Dato : 22-10-01 16:20

"Renate Jacobsen" <renate@bgprint.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Er
> der nogen af jer, der ved hvilken olie der er bedre og som ikke smager "af

Den billige salat olie fra Brugsen...smager ikke af en skid . Samtidig er
den god til at poppe popcorn i )

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Peter Westh

Dato : 22-10-01 16:53

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message
> Den billige salat olie fra Brugsen...smager ikke af en skid . Samtidig
er
> den god til at poppe popcorn i )

Det er vist rapsolie. Vindruekerneolie er også meget neutral i smagen.

/P

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 23-10-01 10:45

--