Traffic lights?
Fra : Bjørn G

Dato : 22-10-01 15:44

Hej, jeg har for nogle år siden hørt en "sang" mend en mand i forgrunden, og
vist nok også et kor der tilnærmelsesvis synger "I like traffic lights"
igen og igen. Jeg har overvejet om det kunne være Monthy Python.
Er der nogen der ved hvem der har lavet den?

Bjørn G

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-10-01 15:54

"Bjørn G" <badegut@teliamail.dk> wrote in message
> [...]
> igen og igen. Jeg har overvejet om det kunne være Monthy Python.
> Er der nogen der ved hvem der har lavet den?

Jeps, det er vist en gammel Monty sag. En søgning på www.cddb.com viser, at
der ihvertfald findes to plader med et nummer der hedder traffic lights.

http://www.cddb.com/php/search1.php3?f=artist&f=track&q=monty+python+traffic
+lights

Som et lille kuriosum mindes jeg, at pop-punk-rockerne i Strawberry
Slaughterhouse fremførte nummert live på et tidspunkt. Men jeg formoder, at
du er på jagt efter originalen :)

/Nikolaj

Fra : Christina Estrup

Dato : 22-10-01 15:55

On Mon, 22 Oct 2001 16:44:27 +0200, "Bjørn G" <badegut@teliamail.dk>
wrote:

> [...]
>igen og igen. Jeg har overvejet om det kunne være Monthy Python.
>Er der nogen der ved hvem der har lavet den?

Det er, som du også selv gætter på, Monty Python. Så vidt jeg husker,
er sangen at finde på "Monty Python's Contractual Obligation Album".

mvh
Christina
--
Anyone that cold-blooded and vicious on the surface
has to be madly passionate inside;

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 22-10-01 16:08

Christina Estrup wrote:

> Det er, som du også selv gætter på, Monty Python. Så vidt jeg husker,
> er sangen at finde på "Monty Python's Contractual Obligation Album".

Det er nemlig rigtigt - og det er Jonesy (som de andre Pythons kalder
ham), der har skrevet den. Tekst og musik her:

http://www.stone-dead.asn.au/albums-cds/lyrics/i-like-traffic-lights.html

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen