STYLE EN DROPDOWN BOX?!?
Fra : Christian Graugart

Dato : 22-10-01 14:19

Er det overhovedet muligt at style en select dropdown box??? Jeg er træt af
de grimme 3d windows farver, vil gerne have en med en enkelt pixel sort kant
omkring...

mvh

Christian Graugart

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 22-10-01 14:53

> [...]
af
> de grimme 3d windows farver, vil gerne have en med en enkelt pixel sort
Sorry. Det er ikke muligt... Måske kommer det i CSS3?
/Lars

Fra : Hanne Olsen

Dato : 22-10-01 16:13

du kan bruge en style f.eks.:
SELECT {
FONT-SIZE: 12px; BACKGROUND: #3366ff; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: Arial;
}

------------------------------

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 22-10-01 16:48

"Hanne Olsen" <haolxx@.hotmail.com> wrote in message
> du kan bruge en style f.eks.:
> SELECT {
> FONT-SIZE: 12px; BACKGROUND: #3366ff; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: Arial;
> }
Ja, men det ændrer bare ikke udseendet på pilen og 3D effekten på
rullemenuen.
/Lars