Brug af Office med forskellige brugere
Fra : Giaco Marra

Dato : 22-10-01 11:43

Jeg har et lille problem med min Office 2000 pakke. Jeg har 4 forskellige
brugere i Windows, men det er kun mig der kan åbne Office programmerne.
Hvordan kan man gøre sådan, at alle windows profilerne kan køre office
programmerne og ikke kun min profil? Det er lidt irriterende at de skal
logge ind på min brugere, når de f.eks. skal skrive i Word.

Mvh Giaco
giaco@sporty.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-10-01 23:21

"Giaco Marra" <giaco@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmerne og ikke kun min profil? Det er lidt irriterende at de skal
> logge ind på min brugere, når de f.eks. skal skrive i Word.

Det kommer jo nok noget an på, hvordan du har sat dine brugere op. Noget
tyder på at du selv er administrator, mens de øvrige kun får adgang til de
ting, som du giver tilladelse til (definerer) i deres profiler.
Så du skal formentlig logge på som administrator og så give dine brugere de
nødvendige tilladelser til at bruge bl.a. office2000 pakken.

Kurt