E-Mail
webnoob 5265
IMAP mail!
Fra : The Gunsil

Dato : 22-10-01 11:51

Jeg har fundet en masse freeware programmer, der kan læse min IMAP
mailkonto. Desværre er de alle på 2MB og opefter.

Da jeg gerne ville hente min post, og jeg til dagligt sidder ved en
tilfældig PC af >200, så vil jeg gerne kunne medbringe programmet på
en diskette.

Er der nogen, der kender til et freeware mailprogram, der kan bruges
fra en alm 1,44MB diskette?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-10-01 12:02

The Gunsil skrev i dk.edb.internet.software.mail+news
> [...]
> en diskette.
>
> Er der nogen, der kender til et freeware mailprogram, der kan bruges

I Outlook Express kan oprettes en ny IMAP-konto. Er det ikke hurtigere
end at installere ny mail-reader? Altså hvis OE er installeret på
maskinen som standard forstås?

--
mvh Lars

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 22-10-01 15:22

The Gunsil wrote:

> [...]
> en diskette.
>
> Er der nogen, der kender til et freeware mailprogram, der kan bruges

Nu ved jeg ikke lige hvad sikkerhedsaspektet er i dine mails, men
er det ikke nemmere at sætte din IMAP konto op til at forwarde en
kopi af alle mails til en hotmailkonto og så bare checke post med
en browser?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Byrial Jensen

Dato : 22-10-01 21:18

The Gunsil <yehaah@hotmail.com> skrev:

> Er der nogen, der kender til et freeware mailprogram, der kan bruges
> fra en alm 1,44MB diskette?

Du skriver ikke noget om styresystem. Hvis du kan køre Mutt, er det
frit, god til IMAP og kan normalt sagtens være på en diskette.