x509
Fra : Soren Pedersen

Dato : 22-10-01 10:19

Er der nogen der kan hjælpe mig med information om eller links til hvad
x509 certifikater er for en størrelse ?.

Mvh
/Søren

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 22-10-01 10:24

Soren Pedersen wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe mig med information om eller links til hvad
> x509 certifikater er for en størrelse ?.

http://www.openssl.org/docs/apps/x509.html

Vh,

Ole

--
power-lusers (read: running latest and greatest from Freshmeat,
insecure at extreme, owner does everything logged in as root cause

Fra : Soren Pedersen

Dato : 22-10-01 10:47

UAKKKKK for en tung omgang.....Takker, men havde måske forestillet mig noget
i den lidt lettere genre )
Noget med Hvor det anvendes, i hvilke situationer man vil anvende det, hvem
der gør det, hvor sikkert det er og hvordan (in general) det implementeres.

Mvh
/Søren

Fra : Kim Hellan

Dato : 23-10-01 09:09

Se f.eks.:
http://www.kmd-ca.dk/infoside.htm

Mvh.
Kim Hellan

Fra : Mads Toftum

Dato : 22-10-01 11:54

On Mon, 22 Oct 2001 11:18:35 +0200, Soren Pedersen <smp@privat.dk> wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe mig med information om eller links til hvad
> x509 certifikater er for en størrelse ?.

Se f.eks. http://www.certifikat.dk/vidensce.htm

vh

Mads Toftum
--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall