Mange dobling af $$??
Fra : Henrik Andersen

Dato : 21-10-01 22:28

Hej!

Hvor kan man evt. tage hen for at få opfyldt mit ønske som er beskrevet
herunder.

Jeg overvejer at finde et sted i udlandet hvor man kan tage hen og:

1. Sætte eks. 10.000 $/£ ind på en konto (Som selvfølgelig aldrig bliver
oplyst på nogen som helst måde i danmark)
2. Lade pengene binde i 1/2/5/10 eller 100 år (Så ens børnebørn evt. kan få
dem udbetalt)
3. Tage tilbage, identificere sig og få det fulde beløb udbetalt i
kontanter.

Mit synpunkt er som følger:

1. Ens egne lommepenge bestemmer man 100% selv over, da det jo er en selv
der har tjent dem. (Og allerede betalt skat af én gang)
2. Hvorfor oplyse / betale noget til det Danske skattevæsen når det er ens
egne lommepenge (Altså penge man HAR betalt skat af) man har investeret i
udlandet (Som intet har med danmark at gøre)?

Desuden undrer det mig at vi i Danmark finder os i at blive undertrykt
Økonomisk,
har du en god forklaring på dette meget mystiske fænomen??

Mvh Henrik Andersen dk8008FJERNDETTE@hotmail.com Husk at fjerne *FJERNDETTE*

Fra : Jon Loldrup

Dato : 30-10-01 23:36

>Desuden undrer det mig at vi i Danmark finder os i at blive undertrykt
>Økonomisk,
>har du en god forklaring på dette meget mystiske fænomen??

Intet i verden er gratis. Og det mærker vi også som Danskere. Du ved
sikkert også godt hvad det ville betyde hvis vi skulle slippe af med
denne "økonomiske undertrykkelse": En radikalt anderledes stat.

Hvorfor tror du forresten at du vil få mangedoblet $$ af at lade dine
penge stå på en bankkonto i udlandet? De giver da ikke radikalt højere
renter der, end herhjemme?

med venlig hilsen Jon Loldrup

Fra : Tom

Dato : 13-11-01 02:34

> Hvorfor tror du forresten at du vil få mangedoblet $$ af at lade dine
> penge stå på en bankkonto i udlandet? De giver da ikke radikalt højere
> renter der, end herhjemme?

Mangedobblet er vel så meget sagt men det lader sig næsten gøre ved at sætte
pengene ind på en offshore account i jersey.
Ved en formue på 25000 Dmark vil dine penge blive fordobblet på 6 År da de
gir en rente på 2,9 % i kvartalet
Om der er nogen der gir højere skal jeg lade være usagt da jeg kun har
checket en bank ( cater allen bank )
Banker på jersey har ingen oplysningspligt over for det danske skattevæsen
og man kan for den sags skyld få kontoen med et Visa kort så du til enhver
tid kan hæve dit indestående

Tom