hvilke kort kan anbefales- med TV-in og tv~
Fra : Butch

Dato : 21-10-01 22:07

Hej Gruppe
Jeg skal bruge et kort til en ny maskine.
Kravene til kortet er et ok 2d billede i 1024/768.
Godt billede i tv out og tv in.
Tv in skal bruges til at grabbe film fra VHS/video-kamara, hvis det er
muligt.
Tv out skal bruges til Dvd/divx afspilning på fjernsynet.
Kortet skal ikke bruges til 3d spil.

Hvilke kort kan anbefales?
Kan det være en ide at have mere end et kort, eller kan det hele klares på
et?

/Butch

Fra : Thorkild Ahm

Dato : 21-10-01 22:55

Matrox Marvel er gode til dit behov efter min menig. Et brugt 400 er helt
fint.

mvh Thorkild Ahm

Fra : Peter K. Jensen

Dato : 22-10-01 11:40

"Thorkild Ahm" <ta@ole.dk> wrote in message

> Matrox Marvel er gode til dit behov efter min menig.

Jeg har selv samme kort og bruger det flittigt i Win98SE til videoredigering.
G400 er kendt for dets fremragende 2D kvalitet, samt udemærkede 3D ydelse. Læg
specielt mærke til at det har indbygget TV-Tuner, og kommer med en
ekstern enhed til nem tilslutning af composite IN/OUT, S-vhs IN/OUT, Audio
samt antennekabel. Det er desuden værd at bemærke at kortet
har indbygget MJPEGkomprimering. Hvis du vil tilslutte flere skærme vil du
også være glad for Dualhead-funktionen.

> Et brugt 400 er helt fint.

Kig eksempelvis på dba.dk eller spørg i dk.marked.privat.edb

Hilsen Peter

--
Posted from epc25.epcbar.dtu.dk [130.225.80.155]

Fra : Wizeguy

Dato : 22-10-01 02:38

> [...]
>
> Hvilke kort kan anbefales?
> Kan det være en ide at have mere end et kort, eller kan det hele klares på

ATI All-in-wonder Radeon.

--
Best regards/Venlig hilsen
Anders Albrechtsen