Resource editor
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 21-10-01 21:05

Jeg har haft megen glæde af den efterhånden bedagede borland workshop.exe
resource editor. men er de sidste par år ofte rendt ind i at den ikke kan
håndtere 32 bit exefile.
Man får lov at redigere, men når det skal gemme filen aborterer den med
'could not allocate memory'
Findes der en update, nyt værktøj eller evt. et andet produkt?
det drejer sig primært om redigering af strings(oversættelser) og iconer.

finn

Fra : PlumBum

Dato : 21-10-01 22:34

prøv denne
http://rpi.net.au/~ajohnson/resourcehacker/

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 28-10-01 17:04

Tak! den er da næsten ligeså fin som workshop, så hvis den også virker

det får jeg testet i løbet af ugen. (den har ikke indbygget editor, så de
nye iconer skal laves andetsteds!)

finn