Nede og ligge for 1st gang snøft
Fra : Jim

Dato : 21-10-01 20:14

Hejsa

havde afhentet min nye CBR10000F Lørdag
var ude at kører hele Lørdagen fedt...
Søndag stod tidlig op for hente min MC hos en ven som garage 5min efter jeg
var startet forsvandt den væk pssst under mig,,,Røvtur...
Lorteefterår Blade brune,, bvader

Gudskelov kørte jeg kun 25 km/t men det var mangel på kendskab til min nye
MC der var årsagen jeg troede jeg kunne redde den på samme måde som med min
gl. CX500,
men nej den havde mange flere krafter,, surt

Nå men en tur på hopitalet en hånd der er brækket (skal muligvis have
jernskinne indopereret men det er til at leve med herover i Belfast hvor
bliver skudt i tide og utide 2 stk mens vi ventet...pga. ballade i det
Nordlige belfast...
men jeg er forløbig i gips til albuen,,, surt show
et nyt yderdæksel på motoren (det der er lavet af plastik)
samt fixe Blinklyset
så er den klar igen.....
men det er nu engang surt når man lever af at spille guitar
og lige har fået sit livs drømme maskine til bare 21500 goe danske
kroner....

Så et godt råd
pas på jer selv og kør mere end forsigtigt.....

Nogen gode råd mht. Dæk,, det regner en del herover
og jeg tror det er racerdæk der sidder på lige nu.....

de hedder Brigestone Battax BTO10 Reller noget i den stil

ha det godt hjemme i DK

Jim

Fra : Jim

Dato : 21-10-01 20:27

hva fanden sker der den bliver ved med at sende den samme !
tror lige jeg genstarter...

Fra : Armand

Dato : 22-10-01 16:01

Jim <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en
> hva fanden sker der den bliver ved med at sende den samme !
> tror lige jeg genstarter...

Ellers også passende lejlighed til at indøve slette-funktionen i din
browser, hvilket er en god rutine at have hvis man som "boytoy" eller
Fer kommer til at blande begrebene lidt sammen

--
Armand.
(der efter at have åbnet dine indlæg ikke længere kan se om du sletter

Fra : Jim

Dato : 22-10-01 16:48

Hvordan sletter man ?

Fra : Armand

Dato : 23-10-01 16:35

> Hvordan sletter man ?

Forudsat at det er Outlook Express at du bruger! :

Efter at have "klikket" på de ønskede indlæg, der kun kan være dit eget:
I øverste linie vælger du "meddelese", hvorefter at der fremkommer et
vindue næsten som hvis du havde højreklikket på indlægget, dog med netop
den forskel at der bl.a findes en "slet meddelese"-linie, som du så
"klikker" på!
Alle der allerede har åbnet meddelesen (incl. dig selv!), vil ikke
registrere noget nyt; men handlingen kvitterer med besked om at
indlægget vil blive slettet, og således vil læsere der fremover kommer
på gruppen ikke nå at få sagerne med!!

--
Armand.

Fra : Søren Jim

Dato : 23-10-01 16:49

Tak for hjælpen så troe je´g nok jeg allerede har gjort det .....

Hilsen Jim

Fra : Armand

Dato : 24-10-01 00:52

Søren Jim <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en
> Tak for hjælpen så troe je´g nok jeg allerede har gjort det .....
> Hilsen Jim
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

Og nu vi liiige har fat i dit tastatur-brug:
Vil du ikke nok svare under(!) hvad du efterlader af det tidligere
indlæg?
Grund: Det (bør) gør alle andre - Og svar efter spørgsmål i dansk
læse-rækkefølge er mest indlysende (udled selv forvirringen i sekvensen
af nærværende tre indlæg!!)
Please!

--
Armand.

Fra : Søren Jim

Dato : 24-10-01 09:55

Det kommer vel an på hvad/hvor i tråden man svare ?
tjep
jim

Fra : Jakob Barfod

Dato : 24-10-01 10:07

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det kommer vel an på hvad/hvor i tråden man svare ?
> tjep
> jim

Hej Søren Jim (og Steen (mc) og Jesper Ankersen og Simon Jensen og Jeppe
og...)

Niks, det gør det ikke. Tag et kig på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html.

--
Jakob

Fra : Søren Jim

Dato : 24-10-01 11:24

> Niks, det gør det ikke.

Tak for det , jeg bliver hele tiden skældt ud
nu kan jeg i det mindste læser lidt om hvordan man gør
eller ikke gør......

hilsen Søren Jim
(absolut begynder)

Fra : Armand

Dato : 24-10-01 16:26

Søren Jim <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en
> Det [placering af svaret] kommer vel an på hvad/hvor i tråden man
> svare ?

Nix!
Eksempel:
--------------

--
Italofreak

--
MC dontknow'er
--------------

Forvirerende ikke?

Det er god skik at svare under såvel spørgsmål, som det man måtte
kommentere!
Faktisk er det temmeligt skarpt foreslået i reglerne for
nyhedsgruppebrug.
Og derudover er der folk der blot bladrer videre når indlægget er
forvirrende p.g.a. opblanding af hvor der svares - Og det er vel for at
komme igennem med din mening at du skriver, ikke?

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-10-01 18:58

> Og derudover er der folk der blot bladrer videre når indlægget er
> forvirrende p.g.a. opblanding af hvor der svares

Jep, mig.
Jeg gider ikke læse kode, det gør jeg nok i til daglig!

Rittig

Fra : Steen Schmidt

Dato : 21-10-01 21:16

> Nogen gode råd mht. Dæk,, det regner en del herover
> og jeg tror det er racerdæk der sidder på lige nu.....
>
> de hedder Brigestone Battax BTO10 Reller noget i den stil

Jeps, det er sportsdæk. Med kulde og våde veje er der dog ikke meget andet
at råde til, end at køre langsomt og forsigtigt. Ingen dæk bliver ordentligt
varme i det vejr, men eksempelvis BT020 er da et bedre valg end 010, hvis
det drejer sig om det vejr. Michelin Pilot Sport har jeg gode erfaringer med
(SV650S) i vådt føre, men jeg aner ikke hvordan det kører på en CBR1000'er?

God bedring til dig og Honda'en

Mvh
Steen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 22-10-01 09:05

piloterne er nok de beste jeg har prøvet på cbr'ern, men de gamle battlax
bt56 var også fremragende....men alt giver slip på brune blade og fedtede
veje.....så der er ikke andet for end at køre forsigtigt specielt i skyggen
og ved skov strækninger.

Lasse
CBR1000f...og bla bla bla

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-10-01 15:25

Damn. Nå, men godt det trods alt ikke gik værre end det gjorde.

Som jeg skrev tidligere, så er der problemer med gashåndtaget på den ...

God bedring til dig og cyklen

--
Mvh.
Henrik