Nede og ligge for 1st gang snøft
Fra : Jim

Dato : 21-10-01 20:15

Hejsa

havde afhentet min nye CBR10000F Lørdag
var ude at kører hele Lørdagen fedt...
Søndag stod tidlig op for hente min MC hos en ven som garage 5min efter jeg
var startet forsvandt den væk pssst under mig,,,Røvtur...
Lorteefterår Blade brune,, bvader

Gudskelov kørte jeg kun 25 km/t men det var mangel på kendskab til min nye
MC der var årsagen jeg troede jeg kunne redde den på samme måde som med min
gl. CX500,
men nej den havde mange flere krafter,, surt

Nå men en tur på hopitalet en hånd der er brækket (skal muligvis have
jernskinne indopereret men det er til at leve med herover i Belfast hvor
bliver skudt i tide og utide 2 stk mens vi ventet...pga. ballade i det
Nordlige belfast...
men jeg er forløbig i gips til albuen,,, surt show
et nyt yderdæksel på motoren (det der er lavet af plastik)
samt fixe Blinklyset
så er den klar igen.....
men det er nu engang surt når man lever af at spille guitar
og lige har fået sit livs drømme maskine til bare 21500 goe danske
kroner....

Så et godt råd
pas på jer selv og kør mere end forsigtigt.....

Nogen gode råd mht. Dæk,, det regner en del herover
og jeg tror det er racerdæk der sidder på lige nu.....

de hedder Brigestone Battax BTO10 Reller noget i den stil

ha det godt hjemme i DK

Jim