url til engelsk review side........
Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-10-01 16:28

for et par måneder siden var jeg forbi en udemærket engelsk mc review side.
Det havde reviews af næsten alle slags mc'er, nu hvor jeg skal bruge den kan
jeg selvfølgelig ikke huske adressen, og jeg har lige formatteret så mine
bookmarks er pist, nogen der kan hjælpe?

Mvh Thomas

Fra : bo thomsen

Dato : 21-10-01 18:10

> [...]
> jeg selvfølgelig ikke huske adressen, og jeg har lige formatteret så mine
> bookmarks er pist, nogen der kan hjælpe?

prøv
http://www.motorcyclenews.com
mvh
bo thomsen

Fra : Michael K.S.

Dato : 21-10-01 20:16

On Sun, 21 Oct 2001 17:28:22 +0200, "Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk>
wrote:

> [...]
>jeg selvfølgelig ikke huske adressen, og jeg har lige formatteret så mine
>bookmarks er pist, nogen der kan hjælpe?

Måske denne :

http://www.bikesalesonthenet.co.uk/

-M
So what does it mean to be alive ? Human ? What's your empahty
level...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-10-01 22:45

Yes. Det var : http://www.bikesalesonthenet.co.uk/ .
Men de to andre ser også spændende ud. Tak for det.

Mvh Thomas

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 21-10-01 20:18

Måske denne her : http://www.motorcycleworld.com/ der er også Reader reviews