Creative mpeg-kort PC-DVD encore Dxr3
Fra : Kim Hansen

Dato : 21-10-01 16:06

Hej !

Jeg har lagt mærke til et der for tiden sælges en del af subj. i privat.salg
er der nogen bestemt grund til det? (jeg tænker på om de er blever
"ubrugelige" fordi der er kommet ny kopibeskyttelse på DVD film eller sådan
noget?)

Eller kan man stadig bruge dem uden problemer?

Mvh. Kim

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 21-10-01 18:44

> [...]
sådan
> noget?)
>
> Eller kan man stadig bruge dem uden problemer?

Jeg har et Hollywood + kort, som er det creative har købt og kopieret, og
det virker fint. Jeg tror det er fordi computere i dag ikke har brug for
det, og alm. afspillere er blevet så billige. Jeg købte mit for 2+ år siden,
bare for at få starten en dvd-samling, så når jeg engang køber en alm.
afspiller har jeg nogle film at se, og mon ikke mange andre har haft det på
samme måde.

Mit kører fint, det giver et glimrende billede, og jeg har været meget glad
for det (og min fjernbetjening se evt. www.sigmadesigns.com ).

Frank