Switch u. blæser ?
Fra : Thomas Bundgaard

Dato : 21-10-01 12:51

HAJ-HAJ!

Jeg skal udskifte en gammel HUB med en switch hos en kunde.

Problemet er, at den skal sidde i et lokale, hvor der er to
arbejdesstationer, og derfor skal den være så lydløs som muligt.

Er der nogen der har erfaringer med switches med ekstern strømforsyning med
16 eller flere "huller" ??

Jeg har flere gange installeret små switche til 4 eller 8 stationer uden
problemer, men her er der tale om lidt mere trafik.

Erfaringer og priser modtages med glæde.

MVH

Thomas Bundgaard

Fra : Anders

Dato : 21-10-01 13:02

Thomas Bundgaard skrev:

> [...]
> problemer, men her er der tale om lidt mere trafik.
>
> Erfaringer og priser modtages med glæde.

Okay du får prisen som den mest arbejdsivrige på dk.edb.mac. Arbejder søndag
formiddag (om søndagen varer formiddagen indtil kl. 17) i stedet for at nyde
em kop the med toast og søndagspolitiken.

Sorry kunne ikke lade vær´

Fra : Thomas Bundgaard

Dato : 21-10-01 13:15

Hej Anders!

Politikken har jeg læst - toasten er i risteren, og badminton i "fjerneren".

Begyndte blot at kede mig lidt !

/TB

Fra : Michael Horn

Dato : 21-10-01 15:10

Tja - Du kom selv med svaret: Flere fx 8 port Switche
Undertegnet har selv en Rubytech, som kører problemfrit (kan stakkes)
Horn