[DVD] Mine julegave i år
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-10-01 12:40

Vi går nogle dyre måneder i møde, Det ser ud til at der er godt nyt
for folk der kan lide Special Editions og DTS lydspor, her er hvad jeg
ser frem til:

2. Nov:
Shrek, SE 2 disc set, DTS

13. Nov
Tomb Raider SE

20. Nov:
How the Grinch Stole Christmas SE DTS
Apocalypse Now Redux SE

11. Dec:
Jurassic Park III CE DTS

12. Dec
Ghosts of Mars

18. Moulin Rouge SE

26. Dec:
Evolution SE DTS

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 21-10-01 10:51

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> 2. Nov:
> Shrek, SE 2 disc set, DTS

Den er rigtig god, og DTS lyden lyder godt. Ekstramaterialet er nok
allerbedst, hvis man har børn i huset.

> 13. Nov
> Tomb Raider SE

Den vil jeg osse gerne snart ha' set.

> 20. Nov:
Apocalypse Now Redux SE

Skal ha' ! Det bliver rigtigt godt !

> 11. Dec:
> Jurassic Park III CE DTS

Glimrende actionfilm ! Jeg var helt overrasket over hvor meget jeg nød den.
Skal ha' DVD'en.....helt sikkert.

> 12. Dec
> Ghosts of Mars

Oh yeah ! Carpenter ! Den skal jeg osse ha'

> 18. Moulin Rouge SE

Den kan kun være fantastisk. Skal OSSE ha'

> 26. Dec:
> Evolution SE DTS

Yep, DEN skal jeg osse ha'

Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-10-01 13:00

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> wrote in

> Yep, DEN skal jeg osse ha'

(for en gang skyld er vi da enige )
Jeg tror kærresten må nøjes med en billig halskæde i julegave i år,
meget mere kan der vist ikke blive råd til.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 21-10-01 12:05

> 26. Dec:
> Evolution SE DTS

Man skal nok have sene julegaver i år hva?

Tenz.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-10-01 15:12

"Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> wrote in

> Man skal nok have sene julegaver i år hva?

Nu bor jeg i Spanien og her bliver der først givet gaver til hellig tre
konger den 6 Januar, så jeg når det lige

Fra : Ole Kofoed

Dato : 21-10-01 14:56

Lars Hoffmann skrev i meddelelsen ...

>Nu bor jeg i Spanien og her bliver der først givet gaver til hellig tre
>konger den 6 Januar, så jeg når det lige

Nu hvor "vi" har en mand i Spanien kan du måske fortælle mig om
"Torrente 2: Misión en Marbella" kan nå at komme under træet hos mig
Jeg har set den er kommet på udlejning, men jeg er endnu ikke stødt på
den i nogle spanske web-butikker.

Og plejer Warner at sætte engelske undertekster på deres udgivelser af
spanske film? Det er vist dem der udgiver DVD'en? Manga var så flinke at
tilføje engelske tekster på etteren.

Mvh.

Ole

Fra : Ole Kofoed

Dato : 28-10-01 16:23

Ole Kofoed skrev i meddelelsen <9quk4j$2aq1$1@news.cybercity.dk>...

>Nu hvor "vi" har en mand i Spanien kan du måske fortælle mig om
>"Torrente 2: Misión en Marbella" kan nå at komme under træet hos mig

Jeg har fundet svaret, den kommer den 28/11 , så håber jeg bare på
engelske tekster.

Mvh.

Ole

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-10-01 17:51

Ole Kofoed wrote in dk.kultur.film

> Jeg har fundet svaret, den kommer den 28/11 , så håber jeg bare
> på engelske tekster.

Jeg har søgt uden held, men skal nok melde tilbage når jeg har nyheder

Fra : Ole Kofoed

Dato : 02-11-01 23:43

Lars Hoffmann skrev i meddelelsen ...
>Ole Kofoed wrote in dk.kultur.film

>Jeg har søgt uden held, men skal nok melde tilbage når jeg har nyheder

Der er engelske tekster

Mvh.

Ole