FTPserver 0.91 frra Perter Moylan gå ned~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 21-10-01 08:49

Der er denne som jeg forsøgte at bruge.

Version 0.91
Changed the response to the MDTM command to give
GMT rather than local time.
Speed estimate added to Monitor program.
Monitor now remembers its size.
Added the %a and %A (client IP address & hostname)
and %v (version) macros.

Hvis jeg vil bruge de to welcome0.msg og velcome.msg som beskrev i
FTPserver.INF så gå den ned.

Er der andre der har samme problem??

BentN

Fra : Kaare Olsen

Dato : 24-10-01 18:42

In <3BD27DD0.9B009A17@x2000.dk>, Bent Nielsen wrote:

> Hvis jeg vil bruge de to welcome0.msg og velcome.msg som beskrev i
> FTPserver.INF så gå den ned.

Hos mig sker det kun når de anvendes i welcome0.msg. Måske skulle en af os
give programmøren besked - du fandt fejlen, så hvis du vil ha' æren...

--
Mvh. Kåre, Team OS/2 - <http://www.nightcall.dk/>

Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-10-01 22:11

Kaare Olsen skrev:

> Hos mig sker det kun når de anvendes i welcome0.msg. Måske skulle en af os
> give programmøren besked - du fandt fejlen, så hvis du vil ha' æren...

> [...]

Jeg har send det i dag, så ser vi om der er andre som også har oplevet
det.

Mvh. Bent Team OS/2 http://box200o.dk