Xnews og links
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 21-10-01 07:22

Kan det lade sig gøre at få Xnews til at vise links i en artikel på en
sådan måde, at jeg bare kan trykke på linket og så starter min browser og
går derhen?

Mvh. Jan

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 21-10-01 09:06

Jan Allan Andersen <akker@nospam.ishoejby.dk> skrev:

> Kan det lade sig gøre at få Xnews til at vise links i en artikel på
> en sådan måde, at jeg bare kan trykke på linket og så starter min
> browser og går derhen?

Sådan virker XNews allerede. Du skal bare dobbeltklikke på links så
bliver de fint åbnet i din browser. Links bliver bare ikke fremhævet i
XNews.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-10-01 15:26

Hej Morten Bjergstrøm, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Sådan virker XNews allerede. Du skal bare dobbeltklikke på links så
> bliver de fint åbnet i din browser.

Alternativt placere markøren et hvilket som helst sted i URL'en og
bruge Ctrl+Enter. Så sidder man ikke og bander over, man kun har sølle
to hænder

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 22-10-01 05:44

Den 21 okt 2001 skrev Morten Bjergstrøm i artikel
news:Xns914166B03342C.miljokemi.dk@130.226.1.34 bl.a.:

> Sådan virker XNews allerede. Du skal bare dobbeltklikke på links så
> bliver de fint åbnet i din browser. Links bliver bare ikke fremhævet i
> XNews.

Nej hvor godt
Mange tak skal du have, havde slet ikke checket, ved at trykke på links,
når de ikke bliver fremhævet.

Mvh. Jan

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 22-10-01 16:05

Jan Allan Andersen <akker@nospam.ishoejby.dk> skrev:

> Nej hvor godt
> Mange tak skal du have, havde slet ikke checket, ved at trykke på
> links, når de ikke bliver fremhævet.

Det var skam så lidt. Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe dig.