Man on the Moon [SPOILER]
Fra : Sadat

Dato : 21-10-01 02:36

Dav...

Først og fremmest synts jeg at.. der nok ingen der kunne spille rollen som
Andy Kaufman bedre end Jim Carrey, udover Andy ham selv.

Til sidst i filmen ser man overskriften "1 Year later" og så ser man Andy's
anden person Tony Clifton performe på en stage og alle tror det er Andy, men
man tror sælv at det er Bob, men Bob står nede ved publikum?

Og selve titlen "Man on the Moon" betyder?

Takker for hjælpen...

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- "A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once"

Fra : Nils

Dato : 21-10-01 07:06

"Sadat" <sadat@mail.dk> wrote in message
> Dav...

Davs.

> Først og fremmest synts jeg at.. der nok ingen der kunne spille rollen som
> Andy Kaufman bedre end Jim Carrey, udover Andy ham selv.

Ok.

> [...]
men
> man tror sælv at det er Bob, men Bob står nede ved publikum?

Ja, det er korrekt.

> Og selve titlen "Man on the Moon" betyder?

Mand på månen.

> Takker for hjælpen...

Det var så lidt.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-10-01 19:49

> Mand på månen.

*LOL*

>--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-10-01 19:49

> Dav...
Sælvdavs! Hvorfor skriver du Spoiler - det er dit indlæg jo ikke.

> Først og fremmest synts jeg at.. der nok ingen der kunne spille rollen som
> Andy Kaufman bedre end Jim Carrey, udover Andy ham selv.

Det er den eneste fil jeg kan holde ud at se Jim Carrey i ! Og han er GOD!

> [...]
men
> man tror sælv at det er Bob, men Bob står nede ved publikum?

Det er i Andy's ånd at sprede lidt rygter om han nu er død eller ej.

> Og selve titlen "Man on the Moon" betyder?

Det er et udtryk i stil med "Den løsslupne" eller sådant. En der tager pis
på alt, måske.

R.E.M. lavede sangen og filmselskabet fik lov til at bruge titlen og sangen.

> Takker for hjælpen...

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Lars Møller

Dato : 23-10-01 00:46

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> man tror sælv at det er Bob, men Bob står nede ved publikum?

Det opsummere, var det bare endnu et af hans tricks at iscenesætte sin egen
død.

> Og selve titlen "Man on the Moon" betyder?

Prøv at lytte efter teksten på R.E.M's sang af samme navn