Aprllia Rally tun
Fra : Rambo

Dato : 20-10-01 21:48

Jeg har ikke den helt inden for motor og den slags, men jeg kan da godt
finde ud af at bruge en top nøgle. Er det svært at fjerne skiven inde i...
ja jeg ved ikke hvad det hedder... der hvor kicken sidder... Og hvordan gør
man? Er der nogle gode websteder?

Fra : mother

Dato : 24-10-01 12:42

"Rambo" skrev d. 20-10-01 21:48 dette indlæg :
> [...]
i...
> ja jeg ved ikke hvad det hedder... der hvor kicken sidder... Og

Jeg har haft samme problem... mit tip er at søge forskellige steder!

En side jeg har haft glæde af er: http://www.scooterzone.dk
,og kig evt. ind på "links" sektionen hvor der også findes nogle gode
sider, men der er mange så hav tålmodighed!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Rambo

Dato : 25-10-01 20:54

tak