XS400Seca Manual - scanne helvede !
Fra : Morten Juel

Dato : 20-10-01 20:59

Hejsa XS400 Seca ejere

Jeg er igang med at scanne, hele den tykke bog ting !!

Jeg har scannet 25% og det er det samme som 74 sider !!!!!
Slap af det tager lang tid, og bag efter er der redigering og
omstrukturering til PDT !! ;o(

Så det tager tid.. men fremad går det

Mvh
Morten

Fra : bo thomsen

Dato : 20-10-01 21:22

> Jeg er igang med at scanne, hele den tykke bog ting !!
husk at når det er en støre del af bogen du scanner,
så er bryder du copyright lovgivningen .-(

bo thomsen - der fik en p-bøde blot fordi at han tog 4hjuleren istedet
for 2hjuleren til kbh - lorteby

Fra : Morten Juel

Dato : 20-10-01 22:39

> husk at når det er en støre del af bogen du scanner,
> så er bryder du copyright lovgivningen .-(

Øhh nåårh ja, jeg scanner jo også kun forsiden i mange eksemplare ;op

Mvh
Morten

Fra : bo thomsen

Dato : 20-10-01 23:01

> Øhh nåårh ja, jeg scanner jo også kun forsiden i mange eksemplare ;op
lol
det var også det jeg regnede med
de har jo ikk så mange penge de stakkels forlag...
men hvorfor scanner du de der "2" sider i bogen?
er det ikk nemmere at slå op i den end på pc'en?

bo thomsen,

Fra : Morten Juel

Dato : 20-10-01 23:15

> det var også det jeg regnede med
hehe

> de har jo ikk så mange penge de stakkels forlag...
Det er Yamaha !!

> men hvorfor scanner du de der "2" sider i bogen?
> er det ikk nemmere at slå op i den end på pc'en?
jow jow, men problemet er at vi har fundet en orginal "Service manual"
Den eneste bog på engelsk der fortæller om ALT på Seca'en også motorsamling
i detaljer !!
Og der er kun den ene, ingen andre har set den nogle steder, heller ikke på
nettet.. og vi vil alle gerne ha noget som ikke er på tysk !! så derfor..
jeg selv skal jo samle motor i vinteren, og jeg har bestemt ikke tænkt mig
at gøre det til en udetajeret tysk bog !!
hehe derfor )

Mvh
Morten

Fra : bo thomsen

Dato : 20-10-01 23:30

> [...]

> jeg selv skal jo samle motor i vinteren, og jeg har bestemt ikke tænkt mig
> at gøre det til en udetajeret tysk bog !!

havde jeg fået købt en mc hvor manualen kun findes på tysk
så ville jeg melde mig en i en klub fyldt med rode-gale-mc-mekanikkere
eller sælge den for jeg fatter ik ikk klap af det dyske sprog
bo thomsen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-10-01 20:18

> Jeg er igang med at scanne, hele den tykke bog ting !!
> Jeg har scannet 25% og det er det samme som 74 sider !!!!!

Ja Ja. Du piver. Tænk på ham/dem der har scannet alle MC-Revyen ind....

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : bo thomsen

Dato : 21-10-01 21:33

Jens Jacob Bager Jensen <bager@vkr.dk> skrev i en

> Ja Ja. Du piver. Tænk på ham/dem der har scannet alle MC-Revyen ind....

siden 1977
hmm
han har en slidt scanner ...
bo thomsen

Fra : Tommy Fer

Dato : 22-10-01 08:17

> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

hmm, ja han må sq være en gal mand

mvh Tommy Fer

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-10-01 19:04

> [...]
> Jeg har scannet 25% og det er det samme som 74 sider !!!!!
> Slap af det tager lang tid, og bag efter er der redigering og

Klø endelig på! Vi (ihvertfald mig) venter med længsel.

signing off.. Martin Sørensen